Monday, December 04, 2006

Club 22


Καλη εβδομαδα σε ολους...:)

Το saturday night out μου πηγα στο παλιο καλο στεκι, που πλεον εχει αλλαξει χωρο, αλλα και κοσμο, μουσικη, ατμοσφαιρα! Club22 που δυστυχως δε γεμισε καν, ισα ισα ηταν αρκετα αδειο, και μου φανηκε αρκετα ψυχρο σε σχεση με το πως ηταν πριν 3-4 χρονια..
Ειχαμε βγει και τα μαχιμα αρσενικα και ειχε αρκετη πλακα παντως..μεχρι ενα σημειο.. γιατι μετα ξεχωριζουν τα καμακια απο τους ντροπαλους πλην ευαισθητους (c est moi) και η βραδια για καποιους αποκτα ενδιαφερον, για αλλους βαρεμαρα, πολλα ποτα και χαζεμα της barwoman..Καποιες επιλογες στη μουσικη ηταν σουπερ παντως!
Δεν εχει πλακα να ειμαι απο μικρος, εντελως αντι-χορευτικος-μη-με-τραβατε-δε-χορευω τυπος, και το τραγουδι που μου φτιαχνει αμεσως την διαθεση και με κανει να θελω να το κουνησω να λεγεται I dont feel like dancing?! Scissor Sisters!
Και καποια κλασικα στυλ rythm is a dancer της ηλικιας μας ε και η διαθεση δεν επεφτε οσο και αν τα females δεν μιλουσαν με εμενα αλλα με τους αλλους..
Ειναι να μην κανεις και καλη αρχη ομως.. Πηγα να γνωρισω μια, με ρωταει τι σπουδασα, της λεω μηχανικος, μου λεει που τελειωσες, της λεω κι εγω το ουφο 'πολυτεχνειο', οχι 'που' με ξαναρωταει, της λεω 'μετσοβιο', ... σε ποια πολη εννοω μου λεει.... α, της λεω, αθηνα.... end of conversation, σορυ δεν το επιασα, με περασε για ψωνιο or sthing? Νομιζω οτι καποιος η το εχει μεσα του η δεν το εχει, σε αυτο το παιχνιδι του φλερτ,κλπ. Νο?
Τεσπα... σοβαρα προβληματα θα μου πεις τωρα ειναι αυτα..:p

6 comments:

Gogo said...

Σε ποιο Club22 πήγες? Στην Ακαδημίας? Δηλαδή, έκανε κέφι?
Και γω πήγαινα στάνταρ στο 22 στη Βουλιαγμένης πριν κανά 2 με 3 χρόνια και έχω να θυμάμαι τις πιο ωραίες βραδιές της ζωής μου, με χορό μέχρι τελικής πτώσεως, χωρίς ντροπές και καθωσπρεπισμούς. Αλλά μετά χάλασε, σοβάρεψε ο κόσμος του, ίσως εμείς οι ίδιοι μεγαλώσαμε…
Πράγματι, το «I don’t feel like dancing» πολύ ξεσηκωτικό!
Σχετικά με το ντροπαλός, και χωρίς να θέλω να σε θίξω ε, μάλλον είναι κλασικό ιδίωμα πολυτεχνίτη. Εγώ από τη σχολή θυμάμαι που όλες μου οι κολλητές νόμιζαν πως πρέπει να μου την πέφτουν συνέχεια άντρες, λόγω του ότι είναι πάρα πολλοί :-), αλλά το total sum των επιτυχιών μου στη σχολή ήταν αρκετά μέτριο. Θα μου πεις μήπως δεν είσαι ωραία; Οκ, μπορώ να πω ότι είμαι σε αρκετά καλό επίπεδο (το είπα με όση μετριοφροσύνη μπορούσα ;-). Μήπως ξέρεις κάτι για το τι σας έπιανε?
Καλά, όσο για την κοπέλα, τι να πω, κρίμα και πάλι κρίμα…

Spyros said...

Καλημερα :)
Ναι στην Ακαδημιας, οντως δεν εκανε το κεφι που εκανε παλια, οταν πηγαινες εσυ (κι εγω!-γερασαμε-)
Τωρα για το πολυτεχνειο, εγω θυμαμαι πολλα αγορακια και λιγα κοριτσακια (270-30 ηταν στην φουρνια μου νομιζω) και ναι, μονο κανα δυο ευτυχεις καταληξεις ειχαμε ενδοσχολικες..
Τι να πω, μαλλον ειχανε το μυαλο τους στα μαθηματα..:p Εγω ουτε σε αυτα! Πολλα παιδια-κουμπια ομως ρε γμτ στη σχολη...Ισως και το οτι ενα τετοιο γεγονος θα εκανε μπαμ σε πηγαδακια κλπ.

Κριμα για την κοπελα η κριμα για μενα? :P

Gogo said...

Α, στη δική μου φουρνιά, που ήμασταν οι πρώτοι με το καινούργιο σύστημα, μη σου πω οτι ήμασταν 50 - 50.
Βασικά, πολλά παιδιά - άλιεν είχε, και στο μυαλό και στην εμφάνιση. Τι να λέμε τώρα...
Κρίμα και για τους δυο. Για αυτήν λόγω της άγνοιας της, που ζει δηλαδή, έλεος!
Γα σένα για τη γκαντεμιά σου. Βρήκες το θάρρος να μιλήσεις σε κάποια και έπεσες σε άλλου τύπου αλιεν!
;-Ρ

Spyros said...

Ε δεν ηταν και τοσο αλιεν (ουτε και φαινοταν), απλα πολυ 1st impression τυπος μαλλον, λιγο και τα παρασιτα στην συνεννοηση, δεν ηθελε και πολυ..

50-50, δε παιζω.. Με το νεο συστημα (και την κριση της μοναξιας στους καιρους μας,μπλαμπλα) πολλα αγορακια θα πηγαν φιλοσοφικη μαλλον..:P

Gogo said...

Μπα… δε νομίζω ότι στα 18 μας παίρναμε χαμπάρι την επερχόμενη κρίση μοναξιάς ώστε να σκεφτούμε συμφεροντολογικά του τύπου «α, είμαι αγοράκι, θα πάω φιλοσοφική» ή «α, είμαι κοριτσάκι, θα πάω πολυτεχνείο». Ούτε σήμερα τα παιδιά νομίζω το σκέφτονται, ή τουλάχιστον ελπίζω! Εγώ τουλάχιστον τότε, απ’ ότι θυμάμαι, νομίζω κοιμόμουν όρθια, άντε καθιστή ;-)

Anonymous said...

παιδια το club 22 δεν ειναι αυτο που ξεραμε για πολους λογους.καταρχας απο την βουλιαγμενης 22 εφυγε γιατι του ανεβασαν πολυ το ενοικιο και οχι γιατι δεν ειχε αδεια οπως ειχαν πει.
αυτο για να θυμηθουμε.οσο για το τωρα που εχει παει στην ζωοδοχου πηγης να σας ενημερωσω οτι το εχει παρει αυτος που ειχε το plus soda και το εχει κανει σαν τα μουτρα του.trans κατασταση.πανε τα eighties parties πανε τα kitcherella.κριμα γιατι εχω τις καλυτερες αναμνησεις απο την βουλιαγμενης.