Tuesday, March 13, 2007

5-4 στα πεναλτι


Γιατι καταχαιρομαι με τις επιτυχιες μου και ειμαι αναισθητος στις αποτυχιες μου?

Πισω στο σχολειο (back to school) τα πηγαινα αρκετα καλα, αυτο που εκανα ηταν να προσπαθω να κρατηθω στα ορια που ειχα θεσει. Μια στραβη που θα εκανα τοτε, με πεισμωνε, το επαιρνα εγωιστικα.

Η αλλαγη εγινε αρχικα σε σπουδαστικο επιπεδο, στο πολυτεχνειο, οπου, μαλλον ευτυχως, επικρατουσε αλλη λογικη (η μαλλον δεν υπηρχε λογικη). Επρεπε περισσοτερο να βρεις την σωστη μεθοδο παρα να πας by the book (για εμας τους τεμπεληδες λεω). Αργησα λιγο να το καταλαβω, βαριομουν και το διαβασμα, τα μαθηματα αρχισαν να μαζευονται αλλα εμενα καρφι! Το να κοβομουν δεν μου ελεγε κατι. Αντιθετα οταν επαιρνα το πενταρακι πετουσα την σκουφια μου, αυτη που φοραω οταν κοιμαμαι, κι εβγαινα για ουισκια.

Στις προσωπικες σχεσεις, οι αποτυχιες επισης με εχουν σκληρυνει. Δεν θα πω τιποτα, θα το ξεπερασω γρηγορα, θα το βαλω στον σκληρο χωρις να το σκεφτομαι (αλλα βεβαια αν και οταν χρειαστει θα το ξεθαψω και θα ειμαι εκδικητικος). Δυστυχως στο παρελθον αλλα ευτυχως οχι και στο παρον (οχι τοσο δηλαδη..) η αναισθησια ειχε επιδρασει και στην κακη πορεια της υγειας μου, μεχρι που εφτασα σε ενα αλλο -κατω- οριο. Περιττο να πω οτι οι απανωτες πορτες που ειχα φαει σε συνεντευξεις μεχρι να βρω δουλεια ηταν ανεπαισθητες.

Χτυπας το τελευταιο κρισιμο πεναλτι. Αν δε μπει, σιγα. Αλλα εγω το εβαλα (εδω ηθελα να καταληξω :b)

23 comments:

Loth said...

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΣΠΑΙΡΟΥΣ!ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ!

ΥΓ.ΜΗ ΦΟΡΑΣ ΣΚΟΥΦΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ..ΒΑΛΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΓΟΝΑΤΙΔΑ!

: )

Blogaki said...

Είσαι αθληταράς! Τα'χουμε πει αυτά!!
Εγώ πάλι είμαι αναίσθητη με τις επιτυχίες μου και βασανίζομαι απίστευτα από τις αποτυχίες μου..:(
Είμαι γενικά λίγο κουραστική όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν όπως θέλω!!!

Trilian said...

εγώ πάλι στις και στις αποτυχίες και στις επιτυχίες αναρωτιέμαι πάντα πως πρέπει να νιώσω... ;)
Πάντως καλά σου λένε φόρα κράνος γιατί ο σκούφος στον ύπνο δεν προστατεύει...

pietà said...

Γκοοοοοολ!!!!
Μπράβο Σπυράκο! Τα πέναλτυ είναι το καλύτερο μέρος κάθε αγώνα!

Gogo said...

An boreis na xairesai mono sta kala kai ta kaka na sou pernane kswfaltsa simainei pws exeis piasei to noima ti zwis!
Ta sigxaritiria mou Monsieur Spyros!

Georgia said...

Go Spyros, gooo!!!!! :) Συγχαρητήρια για το πέναλτι! (Zinedine, c'est toi??) "καταχαιρομαι με τις επιτυχιες μου και ειμαι αναισθητος στις αποτυχιες μου", αυτό μπορείς να μου πεις πώς το καταφέρνεις?? Γιατί εγώ...ακριβώς το αντίθετο και τζάμπα χαλιέμαι νομίζω! Κάθε βοήθεια δεκτή, ευχαριστώ εκ των προτέρων! :P A,καλημέρα!:)

Spyros said...

loth, an petakso tin epigonatida kai prosgeiothei se kana euaisthito shmeio ??

blogaki, anaisthiti stis epityxies? ts ts.. lathos lathos lathos

trillian, ton skoufo ton foraw gia styl :b, egw anarwtiemai giati anarwtieste stis epityxies..just cheer!

pieta, ennoeitai!

gogo, mhpws etsi omws de veltionomai katholou?? merci mademoiselle!

georgia, tha to thesw thema sto gnwsto group therapy...kalhmera :)

JoaN said...

"mhpws etsi de beltiwnesai ka8olou?" mhpws se peirazei alla de 8es na to deis? mhpws an eixes rodes hsoun patini? klp klp :p

proserpina said...

"Η αλλαγη εγινε αρχικα σε σπουδαστικο επιπεδο, στο πολυτεχνειο"->εεεετσι, έτσι. Είδες πόσα καλά μας έχει δώσει αυτό το ίδρυμα και εμείς παραμένουμε αχάριστοι;;;

"Αν δε μπει, σιγα. Αλλα εγω το εβαλα" Αυτό πάλι τί σημαίνει; Βρήκες ποιός θα είναι ο επιχειρηματικός μας στόχος; Ήρθε η ώρα να γίνουμε πλούσιοι; Γωγώωω, ακούς; Ηλεκτρολόγοι όλων των ηλικιών ενωθείτε μπουχαχαχα

bicoutti said...

Μια χαρά σε βρίσκω spyrous! Και εις ανώτερα!
Εμένα πάλι σε προσωπικό επίπεδο με κάλυψαν απόλυτα το bloggaki και η georgia!
Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως το βάζουμε κάτω!
Στις επάλξεις κορίτσια!
Μάκια

Loth said...

ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΚΑΛΑΜΙΔΑ..ΟΠΟΤΕ NO HARM DONE!!!
:)

Spyros said...

KALHMERAA

joan, mallon de me peirazei..

proserpina, lol, kyrioleksia einai, apla evala to teleytaio kai krisimo
akou olwn twn hlikiwn! mia hlikia eimaste..

bicoutti, merci! etsi etsi, ston agwna, ta kala den ta afhnoume na pernane etsi..

loth, hahahaha :) san puzzle tha katantiso sto telos..

jul said...

Στην αρχή με μπέρδεψες.....αλλα στο τελος το έπιασα (και δεν το αφήνω)
Βασικά καλά κανεις και είσαι αναίσθητος...
κατι που εγω δεν μπορω να επιτυχω με τιποτα:(:(
Γκομενικές αποτυχίες τις γραφω εκει που δεν πιανει μελάνι... αλλα αυτό με την εκδικηση...ναι ναι το κανω και εγω...:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ
Οσο για τα interview,αστα να πανε...μετά απο 3-4 με έπιανε απελπησία, όχι πως δεν τους άρεσα...αλλα εγώ έφευγα τρεχοντας....:Ρ

Αστάρτη said...

Πώς φαίνεται παιδί μου ο αισιόδοξος άνθρωπος..
Ο απελευθερωμένος απο ηττοπάθειες.
Εύγε και πάλι εύγε!

Spyros said...

julia, etsi eimai, sthn arxh sas mperdeyw kai sto telos sas prosgeiwnw (kai sas ksenervwnw :b)

astarti, thanx! pes ki alla pes ki alla!

Anonymous said...

προτείνω να φτιάξουμε κοινόβιο μπλογκ με θέμα τα αποτυχημένα interviews, να γελάσουμε με τα χάλια μας!
υπάρχει καμιά θέση σ εκείνο το group therapy; αλλιώς -παρακαλώ θερμά- στείλτε μου τα πρακτικά.. ;)

proserpina said...

'Μια ηλικία είμαστε':μπουχαχαχαχα

Ρε όταν εσύ έκανες Κινητές [Κωσταντίνου] εγώ έκανα Ανάλυση Ι [Κόκκινος-Αγγελόπουλος] (<-inner joke για τους συναδέλφους ΗΜΜΥτες και μόνο)

rooooooooooooooooooooooofl

Spyros said...

deadend mind, xalara eimai mesa, exo na syneisferw arketa postakia, exw grapsei ki ena se ayto to blog!
fysika uparxoun theseis, everything has a price ofc :b

proserpina, lol, kalo to joke..ti mou thumises tora..
oso gia thn hlikia.. kala RE, mh dagkwneis.
(pantws otan esy edines analysh 1, paizei na thn edina ki egw mazi..)

proserpina said...

Τιιι λες τώρα. Ανάλυση Ι παραλίγο να την έδινα με τα παιδιά μου (που δεν έχω-ακόμα)

Χοχοχοοχοχο (με τί ασχολούμαι ο άνθρωπας αντί να κοιτάω τον κώδικα...)

Spyros said...

proserpina, kalhmera, afou to xeis potho, me to kalo na kamaroseis ta paidakia sou na tin pernane tin analysh me thn prwth!:D

Loth said...

ΠΑΙΔΕΣ ΜΗ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ...ΑΝΤΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΤΗΣΑ ΗΔΗ ΜΕ ΤΟ ΜΑΝΤΗΛΑΚΙ...ΣΝΙΦ!
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ

Spyros said...

loth, diladi uparxoun kai xeirotera e? oufff :b

kalhmera :)

Anonymous said...

name it :Ρ
-αν και η η΄θέση manager στο delivery ζαχαροπλαστείο μας θα έπρεπε να είναι υπέραρκετή.. ;)