Tuesday, March 06, 2007

Brothah


Χθες μπηκε ο αδελφουλης στο μπλογκ (που δεν ηξερε οτι υπηρχε) και το ξεψαχνισε, και επειδη πληγωθηκε ('ρε θα σε σκισω, ντεκορ εγω, κι εσυ το παιζεις εκει μεσα σουπερ κουλ ρε, τωρα θα δεις', γελουσε κιολας), οπως καταλαβαινετε ειναι απαραιτητο ενα mini-tribute.
Μονο καλα λοιπον εχω να λεω για τον brother, ειναι ψηλος (πιο ψηλος απο μενα), ειναι γεροδεμενος (πιο γεροδεμενος απο μενα), ειναι μελαχροινος (σιγουρα πιο μελαχροινος απο μενα), ειναι πολυτεχνιτης (καλα αυτο ειμαι κι εγω) κι ερημοσπιτης (ισχυει τελικα για ολους), ειναι πιο περιεργος στο φαγητο απο μενα, και -arghhhh- κοιμαται πολυ περισσοτερο απο μενα.
Α! και ειναι και single, ουαο (η μαλλον wow, αλλα δε πειραζει, δικαιολογειται το παιδι, κι εγω αυτο θα εκανα αν ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ $#%$%).
Αυτα.

28 comments:

Misirlou Oubliez said...

Κανε τα κονε σου Σπυρο προς τα μενα με τον αδερφο σου. Σου υποσχομαι πληρη απασχοληση, δε θα σηκωσει κεφαλι (ελπιζω να μην εχετε κληρονομικο με προβλημα στα νεφρα, γιατι θα του χρειαστουν)

Ποπο, το σχολιο βγηκε πιο cheesy απο οτι το ειχα σχεδιασει.

Loth said...

ΧΑΧΑΧΑ...ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ MISI ΤΕΛΕΙΟΟΟ

ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΣΠΥΡΟ..
ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΕΣΥ ΔΕ ΜΙΛΑΣ ΠΟΛΥ..Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΣΟΥ?

ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΣ

Αστάρτη said...

Ωραίος ο bro(απ οτι κατάλαβα πιο ωραίος απο σένα!).
Με ολα αυτά τα προσόντα και κάθεται μες στο σπίτι μπροστά στο πισι;
Καταραμένο wow!
Καλημέρα :)

proserpina said...

Χοοοοχοχο, βρε τον μπρο...
Αυτό το "κάθεται και δεν έχει υποχρεώσεις" πως το εννοείς;;;

Πολυτεχνίτης και ο μπρο; Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς στο συνάδελφο!

pietà said...

Αδελφό ακούω.... Ηλικία δεν μας είπες...

Georgia said...

Ένα μεγάλο χειροκρότημα για το αδερφάκι!! (κλαπ κλαπ κλαπ!) "ρε θα σε σκισω, ντεκορ εγω, κι εσυ το παιζεις εκει μεσα σουπερ κουλ ρε, τωρα θα δεις!" ;) Μόνο καλά λόγια από δω και μπρος έτσι?? (και σβήνουμε το ιστορικό και τα bookmarks γλυκέ μου όταν έχει κι άλλος πρόσβαση στον υπολογιστή μας!) Καλημέρα... :)

jul said...

Για προχωρα για προχώρα...
μας πετάς ότι έχεις αδελφό και μας αφήνεις να φανταζόμαστε!!!
Πες και αλλα....
Ηλικία, ύψος, ποσό καταθέσεων στην τράπεζα...κτλ κτλ κτλ...

χαχαχα
Και αλλη φορά όπως λεει και η Γιωργία τα σβήνουμε τα ιστορικά για να μην έρχεται κεραμίδα στους άλλους...:Ρ

Blogaki said...

Ναι!Ναι!! Κι εγώ θέλω πλήρες βιογραφικό με ολόσωμη φωτογραφία!!

Spyros said...

koita dw, a de ksanakanw tribute
(apo thn allh mporw na to ekmetalleytw kai na vgalw lefta, ee?)

misi, mouxaxaxa einai poly cheesy kai m aresei, exeis parei kai to xartaki me to no1 epeidi sxoliases proti

loth, milaw otan einai prepon. o aderfos akoma ligotero!

astarti, kai malista mprosta sto pc MOU :D

proserpina, ennow tis katalhpseis (ring a bell?)

pieta, sas eipa apo konta alla den prosexate katholou ti elega..26 very soon

georgia, kalhmera :)
twra esu me poion eisai? E?

julia, ki esu? ma ki esyy? :b

blogaki, tha sou steilw oloswmh me to viografiko grammeno panw sthn fwtografia katallhlws..

Georgia said...

Πολύ σουξέ το αδερφάκι βλέπω! Εγώ γλυκέ μου μαζί σου, αλλά δε θα έλεγα όχι στην αποστολή βιογραφικού! ;)

it is said...

Α δηλαδή τόσο καιρό το έπαιζες κουλ? Δεν είχα πάρει χαμπάρι :p
Εγώ είμαι με Σπύρακλα δαγκωτό πάντως!
Τους έχει όλους, είναι ο καλύτερος! Είστε όλες άθλιες που ψήνεστε για τον μπρο το ντεκόρ!

(μαν καταλαβαίνεις πως θέλω κι εγώ tribute γι'αυτό λέω τέτοια ψέματα... το είδα να δουλεύει... σου στέλνω γυμνή φωτό στο mail για τα απαραίτητα forward μετά το tribute σου σε μένα... παρακλώ να είναι 20σέλιδο για να χωρέσει τόσο τις μακριές φωτό, όσο και τα άπειρα προσόντα μου.... ευχαριστώ...)

(ΥΓ παρένθεσης... μην τον παίξεις με τη φωτό μου....)

pietà said...

Μας είπες από κοντά;;;; να με συχγωρείς, αλλά εγώ δεν άκουσα τίποτα σχετικό με αδέλφια... Μπορεί να μην ήμουν μπροστά... Μην είσαι απόλυτος!!!

Loth said...

ΜΜΜ...ΤΟ ΛΑΚΩΝΙΖΕΙΝ ΕΣΤΙ ΦΙΛΟΣΟΦΕΙΝ

(ΑΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΤΣΙ...?!)

ΣΟΦΟΣ ΣΠΑΙΡΟΥΣ!

Anonymous said...

χαχαχα κυκλοφόρησε οτι δε μιλάς πολύ..................
εμενα είδε το μπλόγκι η μάνα μου και με ρώτησε ποιος γράφει αυτές τις μαλακίες και που τον ξέρω
(τον ξέρω?)

Spyros said...

georgia, pros to paron tin glitoses..:)

it is, looool, sou xo uposxethei (anti)tribute kai tha to kanw, pou tha paei.. foveres photo

pieta, ok krataw mia epifulaksi giati den eimai apolutos anthropos ego.. an kai nomizw to eipa

loth, pes ta xrysostomi

theo, lol, den se anagnwrise ? :b

lee said...

Ψεματα λεει παιδια, τον κρύβει. Τοσες φορές βγηκαμε για καφέ, δεν τον εφερε ουτε μια!
(ειμαι καλή στη δημιουργία κλίματος?)

david santos said...

Hello, spiros! All in your blog are very good. Thank you
Good week for you
By, by

proserpina said...

Κοιτα σουξε ο μπρο! 18 σχόλια! Μέχρι και ο Φερνάντο ήρθε, σε αποκαλεί και με το όνομά σου τώρα! Τί σχολή είναι δε μας είπες...Πώς και δεν έχει μπει όμως να κάνει κανένα σχόλιο, τόσον καιρό;

@Θιο: rooooooooooooooooofl

jul said...

Γιατι καλε στο πηγάδι κατούρησα?????
τσ τσ τσ

Spyros said...

lee, ton eixa ferei, den ton prosekses? kala den prosexeis to ntek.. kala den to lew :b

david, hallo! thank u , u2, giati omos mas pires ton kwstaki (ton katsourani) kai tora den exoume kentro..

proserpina, kanei metaptyxiako de xerw akrivws pou :/ kai teleiwse metalleiologos (alla den akouei metal)

julia, perimena apo sena na uposthrikseis emena :b

Trilian said...

αυτο δεν ηταν μινι tribute ήταν super mini :)

jul said...

Ενταξει μωρε, σε υποστηρίζωωωωωωωω μην μου κρατάς κακία,
αλλα όπως λεει και το ρητό,
ο νεος ειναι ωραίος αλλά ο παλιός ειναι αλλιώς!!!
:):)

Spyros said...

trillian, super mini cooper :b

julia, etsiiiii :)

JoaN said...

xaxaxaxa apolaystika ta sxolia.
na pw ki egw mia ap ta idia : Spyrooo pote 8a mou gnwriseis ton Aderfo sou e????? klp klp klp (mhn epanalambanomai. 3ereis esy!)

JoaN said...

Mallon oxi... aderfe tou Spyroy. Eimai h JoaN k eimai kala(?). afou eides sto pc tou ta ixnh tou. akolou8hse ton mia mera na antamw8oume. ok? :P

Crazy Chef said...

τελικα η έννοια του μικρου αδερφου πουλαει στις γυναικες..λοιπον θα βαλω τον μεγαλο μου αδερφο να γραψει..λες να πιάσει?

Anonymous said...

πολύ μ αρεσε το "μιλάω όταν είναι πρέπον". θα σου το κλέψω, αν το επιτρέπεις, έχω την αίσθηση ότι θα μου φανεί πολύυυ χρήσιμο ;)

Spyros said...

joan, xaxaxa, loipon se sena tha ton dwsw, m ena smparo... (ksana-plakitsa)

crazy chef, xaxaxaxaxa, auto vlepw ki egw, ennoeitai, arkei na pei kai ta katallhla.. egw giati na eimai o megalyteros gmt?

deadend mind, to epitrepw fysika, allhleggyh! (kai gia na apanthsw kai se prohgoumeno comment, esas ennoousa, kai kamia pasta stis upoglukaimies)