Monday, April 02, 2007

ΜΒΑ ΟΠΑ

Βλεπω τον αγαπημενο μου αδελφουλη να συνεχιζει να αραζει ολη μερα καθε μερα και παιρνοντας τα ηρεμιστικα μου προσπαθω να θυμηθω κι εγω την εμπειρια μου απο το μεταπτυχιακο.
Ξεκινωντας, ειχα απογοητευτει γιατι ερχομουν απο εναν ρεμαλοκοσμο (με την καλη εννοια) οπως αυτος του πολυτεχνειου (οχι βεβαια οτι κι εκει δεν εχει κι αλλα φρουτα), και προσγειωθηκα αναμεσα στα business executives του αυριο. Ευτυχως υπηρχαν και αλλοι 4-5 μηχανικοι και κατι νομικο-φαρμακευτικοι εκει γυρω. Και οι δυο κατηγοριες φυσικα κοιταζαν η μια την αλλη με απορια, οι μεν future executives ειχαν επιπροσθετα και εντονο ανταγωνισμο στο βλεμμα τους, οι δε μηχανικοι κατι σαν λιγουρα γιατι 1η φορα στο τμημα που ηταν, οι γυναικες ηταν περισσοτερες απο τους αντρες και περιποιημενες.
Αυτο που μου την εσπαγε ηταν το σχολικο κλιμα που επικρατουσε, ειδικα στις προαναφερθεισες υπαρξεις, οι οποιες σαν καλες μαθητριουλες, κρατουσαν καλογραμμενες τις σημειωσουλες, τα SOS, εβαζαν τα μολυβακια τους και τις γομουλες τους στις κασετινες τους κι εφευγαν σπιτακι. Ειδικοτερα μισουσα αυτες τις κασετινες.
Τελικα ομως υπηρξε συγκλιση και απο τις 2 πλευρες με αποτελεσμα να γινει μια ωραια μεγαλη παρεα (και να προκυψει κι ενα ζευγαρι) που ακομα κραταει (οπως και το ζευγαρι).

Οι στιγμες που μου εμειναν ηταν :
- Οι παρουσιασεις στο τελος των εξαμηνων, σχεδον σε καθε παρουσιαση μου πως καταφερνα και εβαζα μια προταση στο τελος, λιγο πριν την σκαπουλαρω, που παντα στραβοκαθοταν στον διδασκοντα, με αποκορυφωμα να πεταω το ''η παγκοσμια οικονομια βρισκεται σε υφεση'' και με το σχολιο του προφεσορα :'' ποια υφεση παιδι μου, χαος επικρατει στο κεφαλι σου!!!'' κι εγω να μενω με το βλεμμα της σαυρας (παρομοιο με αυτο του μπαμπα-πουλιου στις χαμηλες πτησεις του αρκα)
- Η εκδρομη στο παρισι, τι ηθελα και ειπα οτι μιλουσα γαλλικα, καμια 10αρια ατομα κρεμοταν πισω μου και εγω εκανα τις συνεννοησεις, πολλες φορες με νοηματα φυσικα και με ακατανοητα επιφωνηματα στα γαλλικα για να μη νομιζουν και οι αλλοι οτι δεν τα μιλαμε..
Το πιο αστειο ηταν οταν ζητουσα νερο που ειχα μαθει πλεον το 'une carafe d'eau' και το d'eau το προφερα δυνατα με γουρλωμενα ματια καρφωνοντας τον σερβιτορο ο οποιος τρομαζε. Αλλο αστειο οταν ειχαμε μαζευτει 20 ατομα σε ενα δωματιο πινοντας κρασια και φωναζοντας, κι εγω καθομουν διπλα στο παραθυρο και ξαφνικα μου ρχεται ενας κουβας νερο στη μουρη μαζι με ενα 'σκαστε' στα γαλλικα
- Οι ανεκδιηγητοι πραγματικα καθηγητες, περιπτωση Α, καθηγητης σκουνταει καρεκλα ενω μας διηγειται για συναδελφο-φιλο του ο οποιος ειναι πλεον εγκλειστος (!) και γυριζει προς την καρεκλα και ζητα συγνωμη, περιπτωση Β, καθηγητης ειναι μεγιστος τσιπης (το λεω ακομα κι εγω), ομολογει οτι παραγγελνει οδοντοκρεμες και χαρτι υγειας σε κουτες απεξω, και εντοπιζεται να προβαρει παντελονι σε μαγαζι με νεωτερισμους 1χ1 στην ευελπιδων παρεα με τον διδακτορικο του, περιπτωση Γ, καθηγητης μας ανοιγεται και με συγκινηση αλλα και μισος μας εξιστορει πως η ιδεα για τα starbucks ηταν αρχικα δικη του αλλα την εκλεψαν

12 comments:

Blogaki said...

Πραγματικά λυπάμαι που δεν ήμουν μπροστά όταν έφαγες τον κουβά με το νερό!!! :) Πότε θα πάμε στο Παρίσι;;
Καλημέρα, καλό Μήνα!!!

Αστάρτη said...

Αααχ, ευτυχισμένες στιγμές..
Πολύ χαίρομαι να βλέπω τέτοια.
Αποτυχημένες εκφράσεις, βλαμμένοι καθηγητές, ατυχία να ακολουθεί..
Ωραία, ωραία πράγματα!
Καλημέρα σου είπα? :)

pietà said...

Χωρίς να θέλω να γίνουν οι απαραίτητοι συσχετισμοί, κι εμένα ο κουβάς στη μούρη μου έμεινε!!!

ΧΕΧΕΧΕ!!!

Aggelos Spyrou said...

Τελικά να δεις που όλοι για τον κουβά θα μιλήσουν!

Διαφοροποιούμαι λοιπόν, και λέω τούτο: "χάος επικρατεί στο κεφάλι σου!" Ρε συ, ωραία, τα θυμήθηκες όλα αυτά, μας τα περιέγραψες γλαφυρότατα, ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ??? Ο:Ρ

Ο:)

proserpina said...

Δεν ξέρω τί λέτε για τον κουβά, εγώ εκεί που ξεράθηκα στα γέλια είναι με τα στάρμπακς, στο τέλος. Κρατιόμουν, κρατιόμουν, το χαμόγελο έσκαγε όλο και πιο πλατιά, ε, στο τέλος ξέσπασε σ' ενα τρανταχτό μπουχαχααα :-))

Γεια σου ρε συνάδελφε σαύρα με τα ωραία σου (και με το ντεκόρ αδερφό - ωχ, αυτός είπαμε διαβάζει πλεον το μπλογκ σου, ε; Συγγνώμη σαλαμάνδρα, δε θα το ξανακάνωωω)

Blogaki said...

Η proserpina σε είπε σαλαμάνδρα!!
Αυτό δεν πρέπει να της κοστίσει τουλάχιστον -7 θέσεις στην κατάταξη;;;; ε; ε;;

proserpina said...

Όχι, τον αδερφό της σαύρας είπα σαλαμάνδρα! (στην ίδια οικογένεια δεν ανήκουν;)

Blogaki said...

Έστω...6 θέσεις!!! :p

Georgia said...

Θα πρωτοτυπήσω και δε θα αναφερθώ στον κουβά! (έχω φάει κι εγώ έναν στα μούτρα και ξέρω τη γλύκα! :P) Θα σταθώ όμως στο "carafe d'eau" και θα ρωτήσω: Χτυπούσες ταυτόχρονα και το χέρι στο τραπέζι, γι'αυτό τρόμαζε ο σερβιτόρος?? "παιδι μου, χαος επικρατει στο κεφαλι σου!!!''" Kαλημέρα! ;)

Spyros said...

blogaki, an pame sto parisi esena tha valw sto parathyro na ksereis! kalo mhna blogoulinaki!

astarti, egw tha sou pw kalhspera! ki egw ta xairomai deontos :D

pieta, kala apo sena den to perimena.. krima krima krima ts!

aggele, eprepe?? de nomizw! h mallon gia na to thesw alliws (me polu sofistike yfos): afhnw to symperasma sthn fantasia tou anagnwsth agaphte..

synadelfe, :) loool salamandra malista tha to diavivasw

blogaki+proserpina, h katataksi einai dynamikh kai tha allazei me vash ta sxolia sas apo edo kai mpros

georgia, mono kai mono pou evlepe ta gourlomena matia avec le vlemma ageladas tromaze..de xreiazotan xeri! :)

Unknown said...

Εμένα πάλι, μου 'μεινε ο Καθηγητής-Περίπτωση Α, που σκούντησε την καρέκλα... Θέλω να τον κάνω φίλο μου... έχω μαλώσει με παρα πολλές καρέκλες με αφορμή τέτοιες παρεξηγήσεις.Σε σκούντησα-με σκούντησες, μου είπε, σε είπε ότι της είπες...
:):):):):):):)

Spyros said...

narita, an einai mono me karekles.. yparxei akoma elpida! :D