Wednesday, October 18, 2006

Caught in the middle



Αγαπητοι αναγνωστες, βρισκομεθα στην μεση της εβδομαδος, τα πραγματα ειναι πολυ ζορικα διοτι εχθες ειχαμε βγει με τους κολλητους για μπυρες στο στεκι, δηλαδη guiness, οποτε σημερις στην δουλεια δεν την επαλευα, οποτε ειπα να βγω μετα για μπυρα να ξεσκασω (μηπως μπαινω σε φαυλο κυκλο οεο?). Το θεμα ειναι οτι στην ευρυτερη περιοχη μοναστηρακιου-ψυρριου εχουν σκασει μαγαζακια ακρως ενδιαφεροντα, ειδικα σε οτι αφορα την μουσικη, κι ε γ ω δ ε ν το ηξερα! Κατα τα αλλα ολα καλα, εχθες πριν τις μαυρες, ειχα παει και σε ενα ιντερβιου στην αγ. παρασκευη, σε γνωστη συμβουλευτικη απανω απο την πιτσα χατ, στο καπακι μετα την δουλεια. Επειδης δεν ηθελα να σκασω μυτη με σουπερ κυριλε ντυσιμο στην δουλεια και να με παρουν πρεφα για το τι σχεδιαζω μετα (ο προισταμενος) η να με πειραζουν χαριτωμενα (οι αγαπητοι συναδελφοι/φισσες), αναγκαστηκα και πακεταρα ενα σακακι+πουκαμισακι στο αμαξι και παρκαροντας στην αγ.παρασκευη το επαιξα λιγο σουπερμαν και αλλαξα επιτοπου, μηπως να γινω escape artist? Τεσπα, αφου με εστησαν και στην συνεντευξη και τζαμπα ετρεχα στην μεσογειων τελικα, η τυπισα που με συνεντευξιασε αποδειχθηκε εξπερ Interviewer και δε περιμενα και κατι αλλο για να πω την αληθεια απο τη στιγμη που η θεση/αγγελια αναφεροταν σε στελεχος..αναζητησης στελεχων οεο! (2ος φαυλος κυκλος). Με λιγα λογια επρεπε να δειξω οτι παιρνω καλες συνεντευξεις χαχα. Με στριμωχνει λοιπον απο την αρχη κι εγω την παταω ωσαν ψαρουκλα, γιατι της λεω οτι δυνατο μου σημειο ειναι οτι ψυχολογω γρηγορα κι επιτυχως τους ανθρωπους-τα στελεχη ντε- και ΕΚΜΑΙΕΥΩ αυτα που θελω να μαθω (επρεπε να το πω ετσι ο μλκς?). Τι ηταν και το πα, αμεσως μου λεει 'ΟΚ ΛΟΙΠΟΝ ΣΠΥΡΟ (μιλουσαμε στον ενικο) ΘΑ ΨΥΧΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΤΩΡΑ' 'δηλαδη?' της λεω εγω,'πως θα το κανω αυτο οεο?' και αρχισε να μου περιγραφει το cv της, ειναι η ΜΑΡΙΑ, εχει τελειωσει ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΧΟΛΗ, εχει κανει ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΣΤΕΡ, ειναι ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ (μου δειξε και βερα χαχα λετε να ταν κι αυτο στο κολπο?) και μου λεει 'κανε μου ερωτησεις' με ενα προκλητικο υφος (κακο αγορι). Αρχισα λοιπον κι εγω να μπαινω στο πετσι του νεου μου ρολου και να την ρωταω και να την ξαναρωταω και να σου την στριμωχνω και ΜΟΥ ΠΕΤΑΕΙ 'ΚΑΛΑ ΑΣ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΤΩΡΑ' (ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΧΑΡΩΩΩ). Τεσπα. Στο τελος κιολας με ρωταει ποσα παιρνω στην δουλεια μου τωρα, λεω εγω ΤΟΣΑ, μου λεει 'και ποσα θες να σου δινουμε εμεις αν σε παρουμε', λεω εγω ΝΑ ΤΟΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, και μου πεταει με ενα χαζοαστειο υφος ' παντως να ξερεις οτι εκει που εισαι τωρα πολλα παιρνεις' (μουχαχαχαχα) 'ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ' της λεω και καπου εκει τελειωσαμε. Ε μετα απο αυτο πανε και 2 guiness.

Cheers!

2 comments:

Gogo said...

Kai den tis eleges:
Vre oustoudioulou mwri!
Akou polla pairneis!
Poli aera exoun parei merikoi merikoi!

Spyros said...

Αυτο της ειπα! (απο μεσα μου :p) Πανω απ ολα ειμαι ευγενικο και καλο-αναθρεμμενο παιδι με τροπους..