Wednesday, October 11, 2006

Office posting


Πρωτο ποστ απο το γραφειο. Ακομα ο πολυς ο κοσμος δεν εχει πλακωσει, αλλα μεχρι να εχω τελειωσει το ποστ αυτο θα χουν σκασει μυτη οι περισσοτεροι.. Αρχιζει και με ποναει ο λαιμος και πρεπει να προσεχω για να μην την πατησω. Πολυ πηξιμο τις τελευταιες βδομαδες, οι οποιες μου φαινονται ολες ιδιες και απαραλλαχτες, αυτο ειναι κακο ή ιδεα μου ειναι ?? Ολη τη βδομαδα κινουμαι μηχανικα περιμενοντας το σου κου, το οποιο περναει entelos fast forward.

Καθημερινες αντε κανας καφες το απογευμα, αντε καμια μπυριτσα νωρις, ή αντε κανα εκτακτο οπως το αποψινο που θα παω enzzo de cuba, δε ξερω ακριβως για ποιο λογο...

Το μπλογκ εντωμεταξυ μου φαινεται ψιλοχαζο (το δικο μου εννοω, οχι γενικα) αν και το χω ξαναπει αυτο.. παρατηρησα επισης καπως καθυστερημενα βεβαια :p οτι δεν εχω πει και τιποτα πληροφοριακο για μενα, οχι οτι με ρωτησε και κανεις κι εγω αμα δε με ρωτανε δυσκολα λεω, αλλα θα το κανω μιας και στο νετ 'ολοι γινομαστε διαφορετικοι χαρακτηρες' :pp

Πα να κανω κανα χαμομηλι και μετα δουλεια..:(

No comments: