Monday, October 09, 2006

Monday moments


Πήγα να γράψω πως πέρασα την μέρα μου σήμερα αλλά το μετάνιωσα, μου φαίνονται τόσο βλακείες αυτά, όπως και τα προηγούμενα posts μου !! Το μόνο αξιοπερίεργο της ημέρας είναι ότι όσο περίμενα την κολλητή απ΄το μεταπτυχιακό στο Μοναστηράκι, παρατηρούσα πολύ κόσμο ως συνήθως, μεταξύ αυτών και μια μικρούλα 20-χρονη :p και μόλις ήρθε η φίλη της δώσανε 3 οχι πεταχτα φιλια στο στομα και μετα την φιλουσε και στον ωμο και εφυγαν, i felt strangely happy :P

Τελικα νομιζω ειναι κακο να χεις διαβασει τοσα πολλα μπλογκς πριν αρχισεις να γραφεις, νιωθω για καποιον προφανως χαζο λογο οτι γραφω μπουρδες ενω δε θα πρεπε (οχι γιατι δε γραφω μπουρδες αλλα γιατι δε πειραζει και να γραφω!)

Επειδη ομως δεν ειμαι και κανας χτεσινος στο νετ, ατςςςς, δε ψαρωνω και σκοπευω να συνεχισω, yeeeeh. Μαλιστα σημερα ειχα και το 1ο μου σχολιακι απο την isobel της οποιας δηλωνω μεγαλος φαν και πρεπει να το επισημανω, ηταν σαν να μου δωκε αυτογραφο !! Αυτα λοιπον, αυριο δυσκολη μερα, δουλεια+ιδιαιτερο, οποτε au revoir.

No comments: