Thursday, September 23, 2010

Η δουλεια κι εγω



Στη δουλεια μ αρεσει γιατι χορταινω υπνο
Στη δουλεια μ αρεσει γιατι ολοι, ακομα και οι υπολογιστες συνεχιζουν να μου λενε καλημερα
Στη δουλεια μ αρεσει γιατι την Δευτερα-Τριτη-Τεταρτη-Πεμπτη ολοι λεμε καλο σαββατοκυριακο και την Παρασκευη λεμε θα τα πουμε αυριο
Στη δουλεια μ αρεσει γιατι εχω συνηθισει τον χαλια καφε και ετσι δεν εχω προβλημα οταν φτιαχνω στο σπιτι
Στη δουλεια μ αρεσει γιατι τα likes στο ποστ του συναδελφου στο f/b γινονται αυτοματα (ερχεται στο γραφειο μου και τα κανει αυτος)
Στη δουλεια μ αρεσει γιατι ολοι βαριουνται να βγαλουν τις καρτες τους απο την τσεπη μπουφαν, κωλοτσεπη, τσαντα,τσεπη πουκαμισου και οταν πανε να τις χτυπησουν (και δεν τα καταφερνουν κιολας) ειναι σαν να χορευουν περιεργους αφρικανικους χορους

4 comments:

roundel said...

Σημαντικό να σου αρέσει στη δουλειά!
Σπάνιο θα έλεγα...

Spyros said...

Oh yeah

Για το σπανιο δε ξερω, 3 δουλειες εχω αλλαξει ολες κι ολες, αλλα ειναι σημαντικοτατο.. Φαντασου οτι οταν εχω τις μαυρες μου, ανυπομονω να παω στη δουλεια!

memy said...

Νομίζω ότι είναι σημαντικό να σου αρέσει η δουλειά γιατί ασχολείσαι με κάτι που σ'ευχαριστεί το οποίο όμως είναι το αντικείμενο της δουλειάς σου...και όχι ο ύπνος, ας πούμε.. :p
Επίσης, είναι σπάνιο γιατί οι άνθρωποι, δεν σκέφτονται όπως εσύ, όσον αφορά τη δουλειά τους. Την αντιμετωπίζουν με αποστροφή ως κάτι δυσάρεστο και καταναγκαστικό..
Σημαντικό και σπάνιο, λοιπόν, είναι να προσπαθούμε να βρίσκουμε πάντα την 8ετική και αισιόδοξη πλευρά των πραγμάτων ακόμα κι όταν ο κόσμος γκρεμίζεται γύρω μας... :p

Spyros said...

Κι ομως! Καποια διαστηματα υπνου μπορει να ειναι πολυ ευεργετικα για την αποδοση στην εργασια, στη διαρκεια μιας ημερας... :p

Αυτο που εννοουσα ακριβως, ειναι οτι το κλιμα ειναι τοσο χαλαρο και ηρεμο συνηθως, που μπορω τουλαχιστον να φανταστω πως θα ηταν αν κοιμομουν στο γραφειο..εσυ ομως πιαστηκες απο τις λεξεις :p

Παντα κοιταζουμε την θετικη και αισιοδοξη πλευρα, ειναι το καλυτερο και το πιο ωφελιμο που μπορουμε να κανουμε :)