Monday, January 22, 2007

Back home

Χτες εκανα ενα μικρο ταξιδακι και επεστρεψα αργα το βραδυ, με το ΚΤΕΛ.

Δεν ξερω ποσες φορες σας εχει τυχει, εμενα αρκετες, να γυριζω με καποιο μεσο (οχι με το αυτοκινητο γιατι ειναι αλλιως..) αργα τη νυχτα, μονος, κρατωντας χειροπιαστες και μη αναμνησεις, και αφηνοντας πισω ερωτες, καυγαδες, διακοπες, συνηθειες των 3-4 ημερων. Και παντα νιωθω μια μελαγχολια (ακομα δε ξερω τι ειναι χειροτερο, να αφηνω πισω κατι ομορφο ή να φευγω λογω καποιου τσακωμου) η οποια ομως μου φευγει με το που μπω στο σπιτι :)

Στη συγκεκριμενη φωτο ηθελα να αποδωσω το μελαγχολικο της υποθεσης
αλλα αν εισαι γκαντεμης.. μια ωρα δεν ειχε περασει αυτοκινητο απο το αλλο ρευμα
και μολις πηγα να βγαλω εσκασε μυτη.. :P

18 comments:

it is said...

Άμα σου φεύγει με το που μπεις στο σπίτι καλά είναι... εμένα μου φεύγει αρκετά αργότερα..
Όσο για τη φωτό... κλασικά συμβαίνει αυτό... Ανήκει στην ίδια κατηγορία φαινομένων με το "ανάβω τσιγάρο και σκάει το λεωφορείο καπάκια" κλπ

Spyros said...

Exei kai onoma ayth h kathgoria :D
Variemai+phzw sth douleia shmera, grmf

it is said...

Ε ναι... άμα πέρναγες γαμάτα και διασκέδαζες μεθυσμένος και μαστουρωμένος δε θα ήσουν στη δουλειά :p Εκτός αν δούλευες ως πόρνος ή στριπτιζέρ αχαχαχα

Anonymous said...

Εμένα μου συμβαίνει συχνά αυτό που περιγράφεις. Απλά δεν έχω τεστάρει ποτέ το πότε μου φεύγει...

Spyros said...

it is, oxi re stripper eimai :P

pieta, ara mporei na mh sou exei fygei akoma apo thn 1h fora pou to pathes h na mhn to katalabaineis/thymasai, pou einai pithano ap oti diavasa sto teleytaio sou post :P

it is said...

Πόσα παίρνεις για το show? I want ya! hahahaha

Anonymous said...

Kι εγώ τα ίδια με το pietaki! Πάντα με πιάνει μια μελαγχολία σε τέτοια ταξίδια, κι έχω κάνει κι εγώ δεν ξέρω πόσα... (τιμημένο ελληνικό ΚΤΕΛ!) Κάθομαι, σκέφτομαι, σκάω και πολλές φορές χωρίς προφανή λόγο! Γιατρέ μου θα ζήσω? :P

Spyros said...

It is, its just for the ladies :b

Georgia, h alliws agaphth asthenis mou, nai, tha zhsete! kai an den yparxei kapoios profanhs logos sigoura tha yparxei kapoios krymmenos (kala ti eipa twra). Proteinw na mh skate genikotera pantws :D

Anonymous said...

Γιατρέ μου να σε φιλήσω! Ναι, ναι το φακελάκι θα το αφήσω στη γραμματέα σας! Να 'στε καλά, μου δώσατε ελπίδα! :)

Spyros said...

W mas sas parakalw, to fakelaki se emena apeytheias :P
Ki eseis na ste kala, mou dwsate fakelaki! :)

Anonymous said...

Ουτε και εγω ξέρω τι ειναι χειρότερο "να αφηνω πισω κατι ομορφο ή να φευγω λογω καποιου τσακωμου"... αν και νομίζω ότι ειναι σαφώς χειρότερο το δευτερο... Γιατι στο πρώτο έχεις όμορφες αναμνήσεις.. στο δευτερο...γ@μησέτα Πολυχρόνη... όχι Σπύρο σε λένε είπαμε!!!

Anonymous said...

I asked for it μάλλον....!

Spyros said...

Kalhmeres!

Julia, kathe periptwsh exei ta + kai ta -, wstoso o xarakthrismos pou edwses kollaei kai stis 2!kai nai, einai spyros!

pieta, u had it coming :)

Anonymous said...

Έχω κάνει άπειρες τέτοιες διαδρομές με το κτελ και πάντα μελαγχολώ όταν είναι να επιστρέψω αλλά αν μείνω θα μελαγχολήσω περισσότερο!

Spyros said...

Charty, kalhmera! kai giati na melagxolhseis perissotero an meineis?? (de skampazw kai polla giati einai prwi akoma..)

it is said...

Επιτέλους ένοιωσες με τα λινκ :p

Charty said...

Ήταν επιλογή μου να φύγω αλλά έχω πολλές καλές αναμνήσεις. Το θέμα είναι οτι τις έχω αφήσει πίσω και προχωράω γιατί άλλωστε έχουν αλλάξει πολλά.
Σε ξεμπέρδεψα ή το έκανα χειρότερο??
Ε είναι και αργά βλέπεις...!

Spyros said...

It is, ama den exeis ti na kaneis sthn douleia... :P:D

Charty, thelw na pw oti me ksemperdepses alla sto thelw tha meinw.. lol
Tha to ksanadiavasw ayrio, oute prwi oute vrady na dw an eimai ontws xazos h trexei tpt allo.

PS: giati ola ta palia comments mou vgainoun san anonymous? ouaaa