Thursday, January 25, 2007

Chameleon

Το εχω παρατηρησει και συνειδητοποιησει καιρο πανω μου, αλλα δεν μπορω με τιποτα να το αλλαξω, οσο και αν προσπαθησω. Η συμπεριφορα μου προσαρμοζεται καθε φορα σε αυτον/ους που εχω απεναντι μου και στις συνθηκες. Σιγα τα ωα θα μου πεις, ολοι το παθαινουμε αυτο λιγο πολυ. Κι ομως εμενα με προβληματιζει γιατι

1) Το πεδιο τιμων που κινειται η συμπεριφορα αυτη ειναι πολυ μεγαλο!
2) Αλλαζουν σχεδον τα παντα πανω μου, απο τον 'αερα', μεχ
ρι τις ιδεολογιες!

Η διαδικασια ειναι στανταρ και μπορω να την περιγραψω ως εξης :
Εισερχομαι σε κατι εντελως νεο, γνωριμια, κυκλος, περιβαλλον.
Κρατω εντελως ουδετερη σταση και με τον τροπο μου, προσπαθω να μαθω γι αυτο το αγνωστο, το κανω να εκδηλωθει.
Αφου το ψυχολογησω, προσπαθω να του γινω συμπαθης, να πω αυτο που θελει να ακουσει, να προσποιηθω το ιδανικο που θα ηθελε να εχει, σαν ενας ρολος.
Ο στοχος απο την αρχη και αυτοματα ειναι να εχω την συμπ
αθεια αυτου του αγνωστου (ο/η/το, δεν εχει σημασια τι ειναι).
I dont know about you, αλλα εμενα μου ακουγεται πολυ ανωμαλο ολο αυτο!
Ποιος πραγματικα ειμαι? :P
Μηπως αυτος ο οποιος εκφραζει τετοιου ειδους αποριες εδω, σ ενα blog?
Πφφφφ προβληματα βραδιατικα..

Στη Σουλα αρεσουν τα πουκαμισα αλλα στην Κουλα οι παλιες φορμες, χμμ..

22 comments:

it is said...

Εκτός από κάποιες πολύ πολύ βασικές αρχές.... κάνω ακριβώς το ίδιο και προβληματίζομαι επίσης πολύ :S


ΥΓ Δηλαδή αν ήμουνα αδερφή και μου άρεσε η alliance θα το γύρναγες? Αχαχαχαχαχα

Spyros said...

Xaxaxaxa (mprrr)
OXI!

Gogo said...

Xaxaaaa!
I photo ola ta lefta!
Vasika, oloi to idio kanoume stin arxi, kratame stasi parakolouthisis kai auto apo ti mia einai swsto giati etsi boreis na deis an + - sou paei o allos/i alla apo tin alli, kaneis den deixneis akrivws pws einai apo tin arxi!
Auti einai kai i mageia - aidia tou na gnwrizeis kainourgious anthrwpous!

pietà said...

Είναι λίγο επικίνδυνο αυτό... Δεν υπάρχουν κάποια άτομα που θέλεις να σε γνωρίσουν ακριβώς όπως είσαι; Καταλαβαίνω ότι γίνεται, κι εγώ το κάνω, αλλά πολύ θα ήθελα να μην το κάνω με συγκεκριμένους ανθρώπους. Το προσπαθώ τουλάχιστον...

jul said...

Χα χαχαχα Σπύρο!!!!
Πλάκα έχεις...ειδικά η φωτογραφία... τα λεει ολα!!!!

Marialena said...

Σπύρο, do I know you from somewhere else???

Καλημέρα, nice to see you in here!

Μαριαλένα ;-}

Spyros said...

Kalhmeressss...!

Gogo, i know, to thema einai oti egw mallon to sunexizw kai meta apo thn arxh..:/

Pieta, fysika kai uparxoun, kai prwta prwta bazw ton eayto mou! :P Telika omws eisai ayto pou skeftesai h eisai ayto pou kaneis?

Julia, mia photo=1000 lexeis :D

Marialena, an ennoeis ap to gnwsto..forum nai! kalws se loipon!

Blogaki said...

Δεν θα πρωτοτυπήσω. Και εγώ το κάνω και εμένα με προβλημάτιζε για αρκετό καιρό. Μετά αποφάσισα ότι τελικά "έτσι είμαι" δηλαδή κάποιος που θέλει από την πρώτη στιγμή να γίνεται αρεστός, να δημιουργεί άνεση στους ανθρώπους και να περνάει καλά με όλους και όλοι μαζί του. Δεν είναι κάτι κακό και δεν πιστεύω ότι συνεχίζεις να το κάνεις ακόμα κι αν τελικά αντιπαθήσεις τον άλλον, έτσι δεν είναι; (αν η απάντησή σου είναι ότι "εγώ όλο τον κόσμο αγαπώ και όλοι θέλω να με αγαπούν", τότε ναι, να το κοιτάξεις!!) Φιλιά!!

Spyros said...

Agaphto blogaki, kana dyo fores to exw kanei kai me atoma pou den sympathw idiaitera, mono k mono gia to challenge (h toulaxiston ayto upothetei o logikos eaytos mou :P) alla mexri ekei..

proserpina said...

Τι να σου πω βρε παιδάκι μου...

Λογικό το βλέπω να κρατάς μια ουδέτερη στάση στην αρχή, και να προσπαθείς να είσαι συμπαθής (απλά συμπαθής όμως, έτσι; όχι κολλητός).

Δεν πιστεύω όμως οτι δεν έχεις κάποια στάνταρ χαρακτηριστικά, πχ δε νομίζω οτι μπορείς να λες "αααχ, ναι, τί τέλειο το καινούργιο της Αννούλας" ενώ ακούς μόνο ξένα/ροκ/ελεκτρόνικα και γενικά αηδιάζεις με αυτου του είδους τη μουσική...Ούτε να λες "αχ, ναι, η Μύκονος τέλεια" ενώ οι αγαπημένες σου διακοπές είναι Κουφονήσια/Αντίπαρος/κάπου μακρυά και ήσυχα

Στα πλαίσια της κοινωνικότητας πιστεύω οτι γίνονται μερικές φορές κάποιες μικρές παραχωρήσεις, αλλά μέχρι εκει.

Τι λες;

Φαίη said...

Διορατικότατη παρατήρηση αν μου επιτρέπεις,δεν είναι πολλοί οι άνθρωποι που αντέχουν να δουν τόσο ξεκάθαρα μια πτυχή του εαυτού τους :)

Spyros said...

Xoum xoum.. exw 'stantar' xarakthristika me to skeptiko oti den gnwrizw kainouria atoma/katastaseis kathe mera, alla sinithos eimai se kapoia sugkekrimena (px kollhtous,klp)!
Allazoun omws opws egrapsa otan vriskomai se kati neo.
Twra gia mousikh,diakopes,klp.. den ennow toso ayta me ton oro xarakthristika, anaferomai kyriws se symperifora, sto ti lew!

Spyros said...

Faih, ty, an kai den nomizw oti einai toso thema antoxhs, oso to oti to kanoume anepaisthita kai den to parathroume..

Georgia said...

Pinochio... Is that you? (πλακίτσα!) Έλα καλέ μου, μην ανησυχείς, αυτό είναι κάτι που λίγο πολύ όλοι το κάνουμε! Αλλά ούτως ή άλλως κάποια στιγμή, ειδικά σε άτομα που θέλουμε πραγματικά να είναι κοντά μας, αφήνουμε να βγει ο πραγματικός μας εαυτός! Σωστά? Και συμφωνώ απόλυτα με την proserpina σχετικά με τα πλαίσια της κοινωνικότητας.. Α, και η φόρμα με το πουκάμισο δε σου πάει καθόλου μα καθόλου! ;)

proserpina said...

Αναφέρεσαι κυρίως στη συμπεριφορά; Στο τί λες; Πως το εννοείς αυτό;
πχ εγώ όταν βρεθώ σε παρέα που είναι ομιλητική, μιλάνε, ρωτάνε, υπάρχει άνεση τέλος πάντων, ε, μιλάω κι εγώ, ανταποκρίνομαι, χαλάρα. Αν όμως βρεθώ σε παρέα που δε μιλάνε και πολύ κι επικρατεί ψιλοπαγωμάρα, ε, τότε προσπαθώ να "σπάσω τον πάγο" και αυτοπροσδιορίζομαι "μάνα του παιχνιδιού": "και εσένα πως σε λένε/απο που είσαι/τι κάνεις/κλπ".
Γενικά όμως είμαι άνθρωπος που δε μιλάει πολύ.
Κάπως έτσι το εννοείς;

ΥΓ That is what we call "post-in-post": κάνεις σχόλιο στου αλλουνού το μπλογκ και καταλήγεις να μιλάς για τον εαυτό σου...Είναι καλό αυτό κυρία Τένια μου;

Spyros said...

Georgia, here's the case: an thn stigmh pou syneidhtopoieis oti thes pragmatika ena atomo konta sou, hdh tou exeis parousiasei enan allo xarakthra? mou xei psilotyxei ayto..
Kai ti ennoeis de mou paei? Sketh h forma omws? E e? :P

Proserpina, h kyria Tenia apanta: einai polu kalo kai ygies, eetsi!
Nai, kapws (e)etsi to ennow, egw tha antidrousa diaforetika apo sena sta paradeigmata pou les :D

Georgia said...

Αν έχεις παρουσιάσει έναν τελείως διαφορετικό χαρακτήρα, αυτό δεν είναι ακριβώς καλό! Αλλά το να έχεις παρουσιάσει λίγο παραπάνω τα καλά σου στοιχεία και να έχεις επιμελώς κρύψει τα αρνητικά, νομίζω ότι αυτό το κάνουμε ΟΛΟΙ! Ειδικά στις αρχές μιας γνωριμίας. Και δε νομίζω ότι κοροϊδεύουμε κανέναν, αφού σιγά σιγά ανακαλύπτεις τον άλλο και σε ανακαλύπτει! (τα λέω καλά κυρία Τένια μου?) ;)

Georgia said...

PS: Γύρνα λίγο κι απ'την άλλη να σε δω... Ναι, ναι, μόνο με τη φόρμα είσαι καλύτερος! Αλλά ντύσου μην πουντιάσεις και σε τρέχουμε κι εσένα! Άστο το πουκάμισο κάτω, φουτεράκι θα βάλεις!! :P

Spyros said...

Georgia, h kyria Tenia apanta: kala ta lete despoinis, alla egw lew gia pio meta apo thn arxh ths gnwrimias..(eeetsi)
Twra apanta o spyros: symfwnw ki egw, tha valw to fouteraki kai tha vgw me thn Koula telika.

Misirlou Oubliez said...

Απλα αγαπητε μου εχεις υπερβολικη δοση απο αυτο που λεμε Theory of mind, (google it). Εισαι απο τους επιλεκτους αλλα προσεχε!
Αυτο μπορει να σε κανει να πας μεσα σε τρεις ωρες απο τη συναυλια Saxon στο πρωτο τραπεζι Φλωρινιωτη να ραινεις με γαρουφαλλα την Αννουλα. Been there done that κατασταση και ειλικρινα, καλυτερα να οδηγουσα μαχητικο αεροσκαφος και να με μαστιγωναν τα G παρα αυτο που εκανα.

Charty said...

Καλά είναι όλα αυτά αρκεί να μην χάνεις την ταυτότητά σου(οχι την αστυνομική!).
Εγώ δυστυχώς είμαι δεν είμαι πολύ ομιλητική στην αρχή(γιατί μετά...!).
Καλό σ/κ!

Spyros said...

Misi, googlara kai katalava ti thes na peis. Tha to parw san kopliman

Charty, kalytera na xaneis ayth thn taytothta pantws para thn astynomikh, ksereis ti treksimo exeii? :)