Monday, January 15, 2007

Εσυ τι θες να γινεις οταν μικρυνεις?

Οταν ξυπνας το πρωι, μπαινεις νυσταγμενος στο αμαξι και βλεπεις αυτο


δε μπορεις παρα να αναρωτηθεις αν πας στο σωστο δρομο :P


- Στα 10 μου ηθελα οταν μεγαλωσω να γινω γιατρος για να ειμαι καλος ανθρωπος και να βγαζω πολλα λεφτα (και γιατι η νονα μου ηθελε να υπαρχει και ενας πλαστικος χειρουργος στην οικογενεια)


- Στα 12 κι ενω επαιζα ακομα με τα lego μου ηθελα να 'φτιαχνω σπιτια'

- Στα 13-14 φανταζομουν τον εαυτο μου σχεδιαστη αυτοκινητων (τι γαματο επαγγελμα!!)

- Στα 15 ημουν σιγουρος οτι θα γινομουν διαφημιστης (εβλεπα διαφημισεις στην τηλ. σαν τρελος)

- Στα 17 ειχα πλεον καταλαβει οτι οι μεγαλες μου αγαπες (βλ. μαθηματικα και φυσικη) δεν θα με αφηναν να παραστρατησω απο την θετικη κατευθυνση στην οποια ανηκαν και ο father και η mother και αλλοι τοσοι στο σοι κι ετσι πηγα να γινω μηχανικος

- Στα 22 και πριν τελειωσω, το μεγαλο μου απωθημενο (αρχιτεκτονικη) με οδηγησε στον 'Πλακα' για μαθηματα γραμμικου, ενω το ελευθερο το ειχα σαν χομπι ετσι κι αλλιως, εφτασα μεχρι και τις κατατακτηριες.. αλλα.. εκανα πισω μπροστα σε αλλα 4-5 χρονια σπουδων και βλεποντας οτι οι αλλοι προχωρουν....
...μεγαλο λαθος :(

- Στα 25 που τα πραγματα σοβαρευουν εκανα κι εγω ενα μεταπτυχιακο καθως εμπαινα 'στον κοσμο των επιχειρησεων' μετα απο προτροπες και με βαση τη λογικη και το συμφερον μου (θεωρητικα)

Και τωρα δουλευω σε κατι που ομολογω οτι δεν ειχα φανταστει (δικτυα)

Και τωρα, καθομαι στο γραφειακι μου, κοιταζω εξω και παραδεχομαι οτι ακομα δε ξερω τι θελω :(

12 comments:

Anonymous said...

Για να μην νιώθεις άσχημα, δεν ξέρω κανέναν που να έγινε τελικά αυτό που ήθελε...Κι εγώ τουλάχιστον εξακολουθώ να μην ξέρω τι θα κάνω όταν μεγαλώσω (μου δίνω περιθώριο μέχρι τα 45..)

it is said...

Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό... μπορεί αυτό που θες να κάνεις να είναι να αλλάζεις κάθε τόσο αυτό που θες να κάνεις...

Anonymous said...

Χ00μ... Δύσκολο το να βρεις τι πραγματικά θέλεις να κάνεις επαγγελματικά.Προσωπικά μου πήρε 28 χρόνια,αλλά ήμουνα τυχερή γιατί κατέληξα ότι αυτό που πραγματικά θέλω να κάνω είναι αυτό που είχα ήδη σπουδάσει.Αλλά ξέρεις κάτι; Έχω την αίσθηση ότι είναι κάτι το οποίο επαναπροσδιορίζεται ανά κάποια χρονικά διαστήματα.Ακόμα και τώρα,που έχω κατασταλάξει,πολλές φορές με πιάνω να ξενερώνω με την ψυχολογία και να ψάχνομαι αλλού.Αλλά πάντα-πάντα όμως-μου περνάει και συνειδητοποιώ ότι εκεί νιώθω μαγεία,στην ψυχολογία,οπότε αυτός είναι ο δρόμος μου,πάει! :)

Anonymous said...

Εεεελα μωρέ τώρα! Εδώ άλλοι, στα τελευταία -άντα κοντά και τραγουδούν "I still haven't found what I was looking for". Το γεγονός πάντως οτι εντοπίζεις το πρόβλημα είναι η αρχή για τη λύση του (έεετσι, έτσι κυρία Τένια μου)

Spyros said...

Blogaki, kapoios syggrafeas (de thymamai poios) eipe kati paromoio: 'oi pio endiaferontes anthrwpoi pou exw gnwrisei, de xeroun ti theloun na kanoun sth zwh tous', kai pairnw ta panw mou.., join the club :P

It is, me evales se skepseis.. provlhmatizomai gia to an tha hthela na isxuei h oxi ayto pou eipes!

Faih, einai wraio na exeis katastalaksei! :) den uparxei kana test na kanw na to vrw ki egw epitelous?

Pros, to provlima to exw entopisei kairo, alla akoma sthn arxh eimai :P
Kai an ginw san tous allous, ayto shmainei episis oti se ligo tha arxisw na tragoudaw..:D

Anonymous said...

Αχ επιτέλους και ένας άνθρωπος που το παραδέχεται!Σε όσες συνεντεύξεις για δουλειά πήγαινα μου "την έλεγαν" γιατί άλλα είχα τελειώσει άλλη προυπηρεσία είχα και αλλη δουλειά ζητούσα!Ένοιωθα οτι είμαι η μόνη σ'αυτόν τον κόσμο που ακόμα δεν έχω κατασταλάξει,μου είχαν δημιουργήσει ψυχολογικό το οποίο νομίζω πως μόλις μου το έλυσες,ειδικά και μ'αυτό που είπε αυτός ο συγγραφέας(πρέπει να μάθουμε ποιός ήταν!).

Spyros said...

Charty, kalhmera!fysika kai to paradexomai, ektos vevaia ap'otan eimai sto grafeio, pou tha eixa provlima na to lew :P
xairomai pou elusa to provlima, tora prepei na lusoume to koino mas provlima!:D
Psaxnw gia ton syggrafea..

Trilian said...

join the club!

(την ίδια νονά έχουμε;)

Gogo said...

Egw thelw na ginw kala pantws!!!
Oti kai an simainei auto!
;-)))

Spyros said...

Trillian, an einai trelh kai menei sth xalkida..tote einai h idia!

Gogo, giati, den eisai kala?? sto eyxomai apo twra pantws kai oxi otan megalwseis :D (koplimento gia tin ilikia, ee?)

Gogo said...

Ennow, den paw kalaaaa!

Etsi, ta koplimenta kai oi genaiwdwries na pigainoun kai na erxontai!!
;-)

Anonymous said...

Kι εγώ όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω τζίνι για να πραγματοποιώ όλες μου τις ευχές και τις ευχές όσων αγαπάω! Σε ποια σχολή πρέπει να απευθυνθώ?? (τι θα πει να πάω στο Δαφνί??Δε θέλω αηδίες!!) ;)