Friday, January 12, 2007

Hot line


- Ναι?
- Καλησπερα σας

- Καλησπερα
- Ο κυριος Σπυρος Λ. ?
- Ο ιδιος !! (παντα μ αρεσει να λεω 'ο ιδιος' με πολυ θαυμασμο, σαν να περιμενα να μαθω κατι, εχει πλακα!)
- (Ψαρωνει), Γεια σας, ονομαζομαι Ελενη Π., σας τηλεφωνω για να σας ενημερωσω για μια νεα καρτα απο την ΤΙΜ, με την οποια μπορειτε να κανετε αυτο και εκεινο και το αλλο μπλα μπλα
- Αα, ξερετε αυτη τη στιγμη ειμαι στο γραφειο και ειναι λιγακι δυσκ..
-Αχ το ξερω, με συγχωρειτε, σας καταλαβαινω (με ναζι)
- (Ψαρωνω εγω τωρα) Εεμ, θελετε να με καλεσετε λιγο αργοτερα που θα εχω χρονο? (μα τι μ επιασε, να ζηταω να με ξανακαλεσουν για ενημερωση??)
-Πειτε μου τι ωρα τελειωνετε απο την δουλεια σας
-(!!!) Εεμ, μετα τις 5 ειναι οκ...
- Αχ, στις 5 παρα ομως σχολαω εγω και δε μπορω...μμ, αν προλαβω και κατσω παραπανω θα σας καλεσω (γελια) αλλιως αυριο σιγουρα..
- Ε, (πολλα ε και εμ κανω το ξερω) ενταξει αν δεν τα πουμε σημερα τοτε αυριο (ουτε ραντεβου να κλειναμε!)
- Γεια σας κ. Λ.
- Γεια σας..

Επομενη μερα

- Ναι?
- Καλησπερα κ.Λ, ειμαι η ταδε, σας ειχα παρει και χτες για την ενημερωση της ΤΙΜ..
- Αα, ναι! καλησπερα τι κανετε? (χαρα εγω!)
- Μια χαρα!(γελια) εσεις? Εχετε χρονο?
Σ αυτο το σημειο αρχιζει να με ενημερωνει και βαζει την κασετα...Εγω φυσικα στο τελος δεν πειθομαι να παρω καρτα :P και αφου απογοητευεται μου δινει το τηλ. της για να την παρω αν αλλαξω γνωμη. Πρωτη φορα μου δινει κοπελα το τηλ. της και να αρχιζει απο 801.. :P

9 comments:

Anonymous said...

Σου'φεξε πάλι τυχερούλη!!Εχεις πάρει φόρα και κάνεις νέες γνωριμίες ή μου φαίνεται;;

Spyros said...

Nai! Kapoios me exei katarastei! :P
Kai malista me ola ta mesa opws vlepeis.. Mallon kollhsa ayto to mood apo tis proalles kai einai metadotiko!

Anonymous said...

Πριν καλέσεις αυτό το 801..... σιγουρέψου για τη χρέωση μην σου ρθει ξαφνικά ο λογαριασμός τετραψήφιος και σιχτορίζεις γι' αυτή τη νέα γνωριμία! Kisses!

Spyros said...

Wx.. twra pou mou to eipes, de prokeitai na parw, de to riskarw..

Sigoura kati tetoio paizei, tora ekshgountai ola.... eipa ki egw!
Theloun apla ta lefta mou :(

Anonymous said...

Τελικά το έμαθαν πολλοί οτι σήκωσες το καζίνο τις προάλλες... :rooofl:

Με γεια η νέα γνωριμία!

Spyros said...

Eyxaristw proserpina!

Auto pou den xeroun einai oti ta lefta ta efaga se xrono rekor alla ayto mporei na meinei mystiko e? :P

Anonymous said...

Ε αυτόν τον τρόπο γνωριμιών δεν τον είχα σκεφτεί :p Άξιος!

Spyros said...

Φαιη ευχαριστω! Νομιζω οτι οντως, κανεις δεν τον ειχε σκεφτει και τον εφαρμοσα σε παγκοσμια 'πρωτη' εξου και απετυχε :P

it is said...

lol που έχεις ξεπέσει ρε ανεκδιήγητε τύπε :P
Άμα το πάλευες λίγο ακόμη θα το τσίμπαγες και το προσωπικό της τηλ :p