Wednesday, January 10, 2007

Nice shoes, wanna....?


Οκ, μεχρι τωρα, στα 28 μου χρονια δεν ειχα γνωρισει ουτε ενα ατομο στο ασχετο (οταν λεω γνωριζω εννοω καφες/κουβεντα, ανταλλαγη τηλεφωνακιου,κλπ. και οταν λεω στο ασχετο εννοω στο εντελως ασχετο, στο σουπερ ασχετο, πχ βολταροντας στο πεζοδρομιο βρε παιδι μου, με την καλη εννοια...:P) και σημερα γνωρισα 3 !!!

Θα μου πεις
, αμα εισαι αντικοινωνικος σε τετοια θεματα απο κουνια, τι περιμενεις και εγω θα σου απαντησω με απαθεια 'ναι..' για να σε επαληθευσω, but still... Ειχα την εντυπωση οτι πλεον σπανιζουν αυτες οι τρελουτσικες γνωριμιουλες αλλα μηπως τελικα ο ανεμος φυσαει απο την αλλη κατευθυνση? Η μηπως παραεγινε γνωστο οτι κερδισα στο καζινο?

- πηγαινοερχοντας απο ραφι σε ραφι στον παπασωτηριου μου πιανει κουβεντα female gamer (!!!nice combo!!!) και καταληγουμε να κανουμε ρομαντικη βολτα στη μαγευτικη οδο 'στουρναρη' κραζοντας τις βιτρινες και κατι πωλητες :P
- later on, περιμενοντας την κολλητη στο θησειο, γνωριζω τυπισα που μ ακουει να μιλαω στο τηλ. για το μαστερ μου, και μ αρχιζει οτι εχει ξεκινησει το ιδιο κλπκλπ και την κερναω και μια πορτοκαλαδα ο κουβαρντας στο τελος
- στον καφε με την κολλητη τελος γνωριζουμε μοναχικο νεαρο που καθεται διπλα μας και ο οποιος προκυπτει γαμω τα ατομα, σκηνοθετης, φοβερη παρεα

Σουρεαλιστικη μερα! Υπαρχει οντως αυτη η αυρα εκει εξω η απλα ηταν συμπτωση? Οπως και να χει, εγω το καταχαρηκα το σημερινο, με ζωντανεψε και ειχα γινει πολυ ζομπι...!!

15 comments:

Anonymous said...

Πάντα τέτοια! Άντε που όλοι γκρινιάζουμε ότι έχει χαθεί η ανθρώπινη επαφή!!Κι εσύ βρε παιδί μου, τρεις με τη μία? Ουάου! ;)

Spyros said...

Hi georgia! wow kai ksana-wow leme, twra pali sta ...-anta toulaxiston! :P mallon kati tha lege to zwdio mou gi aytes tis meres kai to 'xasa..

Anonymous said...

Εντυπωσιακό!!!
(και καλά ρε παιδί μου τις δυο πρώτες, αλλά τον τελευταίο, το σκηνοθέτη, πως του πιάσατε κουβέντα;)
Έχω μείνει πάντως, καταπληκτικό!

Anonymous said...

Καλα εσύ αναδρομικά τους γνώρισες όλους αυτους...
Πρεπει να ειχες παρφουμαριστεί με το axe μαλλον:)

Spyros said...

Egw pali lew: kai kala ton skinotheti, alla tis alles 2?? :P

Koita, ligo h trelh kollhth, ligo oti oi skinothetes einai anoixta atoma, ligo to eksaisio humor mou :P...

Spyros said...

Hahahaha... Wste to axe einai kai gia skinothetes... endiaferonnnn :P

Trilian said...

Αχααααα… ώστε κερνάς και πορτοκαλαδίτσα τα αθώα κοριτσάκια και μετά μας λες ιστορίες ότι σου την πέφτουν και καλά για το μεταπτυχιακό! (σπάσιμο για το ότι ο Λουλης είναι gay ήταν αυτό)… Μπράβο πάντως… εγώ δεν το έχω πάθει αυτό ούτε μισή φορά πόσο μάλλον για 3 απανωτές! Άντε βρε να τις εκατοστίσεις!

Anonymous said...

Καλή φάση! Έχει πολύ καιρό να μου συμβεί κάτι τέτοιο..δύσκολοι καιροί για κοινωνικότητες...

it is said...

Κωλόφαρδε τύπε :P

Είπα να σου γρπαψω κι εγώ γιατί μόνο γυναίκες γράφουν εδώ μέσα (και σε μένα τα ίδια οπότε ή γράφουμε πολύ gay ή είμαστε πολύ γοητευτικοί τύποι :p εννοείται πως είμαστε το δεύτερο!)
Gamer ε? Θυμάμαι πως μου την είχες πει για το gosu... and u got pwned! ahahahaha
Τέσπα κι εμένα έχει πολύ καιρό να μου συμβεί κάτι τέτοιο αλλά φταίω κι εγώ που δεν το επιδιώκω... Μόνο το καλοκαίρι το εξασκώ το σπορ αλλά βοηθάνε και οι συνθήκες πολύ (camping ελύθερο συνήθως...)

Spyros said...

Trillian: 1on) eimai ki egw athwos
2on) eimai kai tsiggounis
3on) giati ftaiw egw gia ton louli?!

Blogaki: ayto nomiza ki egw, mexri xtes!

Spyros said...

Ax epitelous ki enas antras :P (a sorry ksexasa, eimaste gohteytikoi kai oxi gay!)

Kala sto camping einai alliws, oi gnwrimies eksupakouontai, lend me some sugar, klp opote ta dika sou den metrane, ekei thelw na katalhxw... :P

Gogo said...

plaka kaneis!
Milame ti kosmosirroi einai auti!
Kai gnwrimies sto dromo!
Bravo, bravo!

Alla ta kollimata, kollimata, ma portokalada;
(Exw kai moutra kai milawww ;-)

Spyros said...

Gogo, ki egw ekseplaghn leme!

E h portokalada portokalada, afou xereis..

it is said...

Ναι το ξέρω το κάμπινγκ δε μετράει ρε γμτ :(
You won this battle, but you didn't win the war! Θα ξεχυθώ στους δρόμους να τους γνωρίσω όλους!

Spyros said...

It is, fae to kapelo sou!

Gnwrises kanenan h akoma?