Friday, February 02, 2007

Σκεψεις

Καθε παρασκευη, στο τραινο που παιρνω απο το εξωτικο Μενιδι για να παω κεντρο, ανεβαινει κι ενα φοβερο πιτσιρικι με την μαμα του, και μαλιστα κανουν την ιδια διαδρομη με μενα εως την Πανορμου. Η μικρη εχει απιστευτη φατσα και μου φτιαχνει την διαθεση μονο που την βλεπω να μιλαει με ασχετους και να ρωταει. Μπορω να υιοθετησω ενα και να το εχω μονο τα πρωινα?

Περπατωντας την Σεβαστουπολεως ακουσα μια γιαγιουλα να ρωταει τους περαστικους κατι για 'βοηθηστε με' και για 'ερυθρο σταυρο' και ηταν απελπισμενη. Σκεφτηκα αμεσως οτι ρωτουσε που ειναι ο ερυθρος σταυρος, δεν της ελεγε κανεις, που εχουμε φτασει πια,κλπ. Μολις πλησιασα, μου ειπε οτι θελει λεφτα να παει στο χωριο, εχει το παιδι της στο νοσοκομειο με δε ξερω κι εγω τι,κλπ. Ειπα κατι ευγενικα και εφυγα κι εγω....

Διαβασα για τον Χριστοδουλο οτι κατηγορουσε τους φοιτητες που διεκοψαν την λειτουργια στο εκκλησακι της πολυτεχνειουπολης. Δηλαδη δε φτανει που εφτιαξαν ναο μεσα στο πολυτεχνειο (ιεροσυλια.. ως προς το ιδρυμα εννοω), δεν περιμεναν τετοιες αντιδρασεις και τωρα φωναζουν?

Αυτα.

9 comments:

it is said...

Είσαι κι εσύ από αυτούς που ότι και να'χουν, ένα χαμογελαστό πιτσιρίκι τους κάνει και τα ξεχνάνε όλα, έστω για λίγο, και χαζοχαμογελάνε κι αυτοί?
Έλεος το εκκλησάκι...

Spyros said...

Nai! Vevaia uparxoun kai pitsirikia pou mou prokaloun antitheta synaisthimata etsi? :b

Georgia said...

Τι τα θες κι εσύ και τα σκέφτεσαι αυτά? (εξαίρεση η πιτσιρίκα!) Σκέψου καλύτερα το Σαββατοκύριακο που έρχεται! ;) Φιλιά!

Spyros said...

Georgia, apo thn deytera to skeftomai..:)

Skepseis einai, pane ki erxontai.. (h parapanw menei statherh gia oli ti vdomada!)
kalo s/k loipon

Blogaki said...

Πέτυχα κι εγώ μια πιτσιρίκα προχτές στο Mall..Που τη χωράνε τόση τσαχπινιά ρε παιδί μου;; Πιάσαμε και κουβέντα! Με τα παιδιά συνεννοούμαι πολύ καλύτερα..
Καλό Σαββατοκύριακο Σπυράκο!

pietà said...

Κι εγώ χαίρομαι πολύ με αυτά τα παιδάκια, τις φορές βέβαια που άθελά μου δεν τους κλέβω τη δόξα, γιατί κι εγώ στο τρένο, όταν έχω παρέα, τέτοιες τσαχπινιές κάνω...
:-))))))
Σε περιπτώσεις σαν της γιαγιάς, κι εγώ είμαι από αυτούς που φεύγουν αφού μάθουν τι ζητάει, αλλά πάντα αισθάνομαι απίστευτα άσχημα...

Δεν νομίζω τώρα να θες και να σχολιάσω τον Χριστόδουλο;;;; Έλεος!

Άντε καλό ΣΚ!!!

jul said...

Θα συμφωνήσω με το πρώτο θέμα 1000%. Ετσι νοιώθω και εγώ... Να εχω ενα μωράκι που ΠΟΤΕ να μην κλάψει και να μου χαζοχαμογελάει συνέχεια... Μαλλον θα το βάλω από μικρό να καπνίζει τίποτα μπας και τα καταφέρω!!!

Charty said...

Μερικά πιτσιρίκια είναι απόλαυση,εμένα μου δίνουν και συμβουλές!Άσχετο,εγώ κατεβαίνω μια στάση πριν.

Spyros said...

To sumperasma einai: kante parea me pitsirikia, synennooumaste eukola, mas kanoun k gelame, mas dinoun sumvoules, tous klevoume tin doksa.. :P

(julia hahaha)