Tuesday, February 20, 2007

No smoking in da houze

Καπνιζω αλλα δεν το κανω θεμα. Αυτο σημαινει οτι οι δικοι μου δεν το ξερουν (ή ετσι νομιζω εγω) και δεν χρειαζεται να το μαθουν, καθοτι αν το μαθουν θα αρχισουν το πολυ μεγαλο πρηξιμο, διοτι το τσιγαρο ειναι λιγο τζιζ για την περιπτωση μου (μην αρχισει κανενας αλλος, τον εφαγα :b). Ετσι λοιπον, εχω φτασει στα 28, να παιζω hide and seek με τα marlboro στο σπιτι, και οποτε βρισκω ευκαιρια να το απολαμβανω στα μουλωχτα.
Μια τετοια μουλωχτη στιγμη ηταν και την κυριακη τα ξημερωματα, με ανυπερβλητη αναγκη για 2-3 τσιγαρα, if u know what i mean. Βγαινω κι εγω σαν το cool φαντασμα (ζακετα με κουκουλα) εις τον κηπον, μπροστα στην εξωπορτα, και τα κανω εκει (τα τσιγαρα).
Ξυπνωντας το επομενο μεσημερι, οι μισο-υποψιασμενοι γονεις κανουν την παρατηρηση κι εγω πρεπει να ξεκαρφωθω και να διωξω την προσοχη απο πανω μου. Δηλωνω κι εγω λοιπον οτι κατι ακουσα, κατα τις 6 θα ταν, θορυβο στ αυτοκινητο, και την εξωπορτα να ανοιγει. Αυτο ηταν. Στην γειτονια ειχαν εμφανισθει πλεον οι ληστες-χαρμανια, οι κλεφτες που το συζητανε πρωτα βρε αδερφε κανοντας κανα τσιγαρακι στην πορτα. Αναλυσεις και προβληματισμοι για το θεμα αναμεσα στο σοι, γιατι ειχαμε και τραπεζι. Οι απεναντι γειτονες ειδοποιηθηκαν. Η εξωπορτα κλειδωθηκε για 1η φορα απο τοτε που θυμαμαι την υπαρξη της. Εγω θα πρεπει να προσεχω (μενω στο διπλα σπιτι απο την υπολοιπη φαμιλια, πιο κοντα στον κινδυνο) και αν ακουσω κατι να φωναξω πατερα και αδερφο(<-εδω γελαω, θα πω μονο οτι ο αδερφος μου εχει παρατσουκλι ντεκορ) για να κανουμε ντου ολοι μαζι. Ρε μηπως με εχουν παρει χαμπαρι και με δουλευουν ολοι?
Oh whatever. Τσαφ.

26 comments:

Blogaki said...

Είχες δεν είχες τον έσπειρες τον πανικό...!:)
Καλημέρα! Καλή εβδομάδα!!

lee said...

μου θυμισες εποχη εφηβειας σε διακοπες, που πηγαμε να το σκασουμε βραδυ απο τα δωματια για να αραξουμε θαλασσιτσα και απετυχε παταγωδως! Η μανα μου εξαλη φωναζε μεσα στη νυχτα ΚΛΕΦΤΕΣ! ΚΛΕΦΤΕΣ!
Απειρου καλλους καταστασεις! χαχα

Και γιατι παρακαλω καπνιζεις κρυφά?
Παιζει θεμα υγειας?
Γιατί τωρα θα σε μαλωσω εγώ!

Misirlou Oubliez said...

Οπως εχει πει και η μανα μου, "αν σε ΔΩ να καπνιζεις θα στο σβησω στο ματι" (εναλλακτικα, "θα σε βαλω να γλυψεις το τασακι"). Whatever. Τσαφ.

Αστάρτη said...

Για σκέψου να παίζει τέτοιο οικογενειακό δούλεμα!χαχα
Μήπως το να βγάλεις μια ανακοίνωση για την εθιστική σου συνήθεια, θα βοηθούσε περισσότερο;
Θα σε πρήξουν, αλλά για πόσο;
Που θα πάει, θα βαρεθούν...
Καλή σου μέρα :)

Spyros said...

kalhmeraaa (otan h vdomada ksekinaei me trith..)

blogaki, nai kai meta to apolamvana kiolas!(ekopsa ta tsigara entos oikias pantws:( )

lee, egw ksanazw thn 2h efhveia mou, mouxaxa
aa... de gnwrizw/den apantw:D

misi, :)) (xares pou se vlepw!) gi ayto den kapnizeis esy ee?

astarti, epeidh tous xerw, de tha varethoun:) mexri na to kopsw (pou skopeuw na kanw kapoia stigmi, alla oxi tora..)

Gogo said...

axxxaaaaa!
Se fantazomai se ola auta ta skinika!
Poli gelio!

proserpina said...

ληστες-χαρμανια;;;

:rooooofl:

Γεια σου ρε σαύρα με τα ωραία σου, χοχοχο

jul said...

xaxaxaxaxa
Να'σα καλα ρε Σπύρο με έκανες και γέλασα...ειδικα με την λέξη "Ντεκόρ" ...ξερω ακριβώς τι εννοεις!!!

Trilian said...

σε έχουν πάρει χαμπαρι... στανταρ!

Spyros said...

gogo, milame gia polu aytosxediasmo

proserpina, mavri savra pou s efage leme :D

julia, uparxoun ki alla ntekor diladis??

trillian, an to xoun katalabei kai mou kanoun tetoies plakes.. kali fasi!

Anonymous said...

Οταν κάπνιζα (γιατι πλέον δεν καπνίζω να το ξεκαθαρίσουμε) έβγαινα με πυτζάμες και μπουφάν μπροστα απο το σπίτι.
Νυχτερινές κυρίως ώρες
Ωραία αίσθηση...............
Ειδικά οταν κάλεσαν την αστυνομία οι γειτονέοι
(πουτ..εγκληματικότητα)

JoaN said...

Μάλιστα. Μήπως να πας σε καμιά δραματική σχολή? μη χαρμίζεις το ταλέντο σου...! :P
28 χρονών γομάρι βγαίνει με παντοφλίτσα κ ζακετούλα στην αυλή για ένα ριμαδοτσιγάρο με φόβο ο απέναντι να του ρίξει καμιά με το τουφέκι του.... οκοκ δεν λέω τπτ άλλο...

Spyros said...

theo, gia sena thn kalesan? (mipos se perasan gia stalker?) oi pitzames karo? :b

joan, mathe oti eimai kai euaisthitos kai me pligoses

Anonymous said...

οχι ρε... φόρμα γκρι με μπλού στράιπ ηγορασμένη απο τους Ρώσοποντ

JoaN said...

Spyro zhtw sygnwmh tetoia pro8esh den eixa. Tha r8w kalontymenh spiti s me mia koute malboro menta na epanor8wsw. Na ferw k tpt allo erxomenh ?

Georgia said...

"μην αρχισει κανενας αλλος, τον εφαγα "! ΑΝ ΞΑΝΑΚΑΠΝΙΣΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΣΩΣΕ!!!!!!!!! :P Δε φτάνει που έχεις λαχταρήσει όλη την οικογένεια και τη γειτονιά και φυλάνε καραούλι για τους κλέφτες με τα Μarlboro! (όταν γίνει το οικογενειακό "ντου" φρόντισε να λείπεις!)Παρεπιπτόντως, έχω 2 απορίες: Τι εννοείς "ανυπέρβλητη ανάγκη για τσιγάρα"? Τι σου συνέβη νυχτιάτικα αγαπητέ? Και πώς ακριβώς ξαναζείς τη 2η εφηβεία σου? Ε? Ε? :)

proserpina said...

Ωχ πληγώσανε τη σαύρα μας!
Πώς τολμάτε δεσποινίς μου;
Τί θα την κάνουμε τώρα τη σαύρα με την υπογλυκαιμία; Θα μας πάθει καμιά κρίση και θα ψαχνόμαστε!

(πως με βλέπετε; μου πάει ο ρόλος "υπερασπιστής των ερπετών"; υπάρχει τέτοια στολη; πέρασε και το τριώδιο...)

Spyros said...

bonjour a tout le monde

theo, kserw poia les, poulan kai stin LA tetoies, einai volikes (ama eisai single)

joan, fere prama (kai fere kai kanena glyko, pws tha rtheis etsi episkepsi)

georgia, kalh mou eipame mono ektos tora..:)
gia tis apories sou de kserw..syndyase ta! :b (ena tsigaraki ta ksimeromata to ekanes thema:D)

proserpina, xaxaxa, uparxei (den einai tipota, apla exeis koutes marlboro pano sou)
diladi prota mas evgales to onoma kai tora to uperaspizesai..

proserpina said...

Εγώ φταίω που κάθομαι κι ασχολούμαι. Μη με προκαλείς όμως γιατί αμα το πράσινο μυαλό μου πάρει ανάποδες θα αποκαλύψει το άλλο σου όνομα (όχι το χταπόδι, το αααλλο), μιστερ (κίτρινη) σαύρα

(ε, ρε κέφια πρωί πρωί, σε καλό να μας βγει)

Georgia said...

Σπύρο καλέ μου, τα συνδύασα! Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι λίγο μπερδεμένο όμως...! :D

Spyros said...

min pairnete anapodes kai min mperdeyeste.. ginete ligo pio intellectual san emena

jul said...

Ε βεβαια υπάρχουν και αλλα ντεκόρ...η αδερφή μου για παράδειγμα!!!!

Georgia said...

Ή μπορείτε να γίνετε πιο idealistic - σαν εμένα! (ο μωβ εγκέφαλος είναι όλα τα λεφτά λέμε!!!!) :P

Spyros said...

julia, na tous gnwrisoume na kanoune parea vre :b

georgia, de mporo na diafoniso.. fainetai ap to blog mou

it is said...

re mlk den to eixa dei auto... (exo arxisei na tuflonomai apo ti mlkia isos? god damn!) gamato, polu gelio! dekor! ahahaha pote tha xanapame gia kafe re trisathlie tupe?

Spyros said...

kanonise file! ego mesa.. tha kanw to dekor kafeterias