Monday, February 26, 2007

Υπνος

Τετοια μερα και τετοια ωρα, ενα ποστ δε θα μπορουσε να ειναι κατι αλλο απο ενα tribute στην μεγαλυτερη απολαυση.
Μα υπαρχει καλυτερο πραγμα απ το να πεφτεις νυσταγμενος στο κρεβατι ξεροντας οτι τιποτα και κανενας δεν μπορει να σε σταματησει??
(και υπαρχει χειροτερο απ το να σε σταματαει καποιος?)
Να βλεπεις τι δυναμεις τελικα κρυβει μεσα του ο ανθρωπος, οταν μετα απο 12-13 ωρες καταλαβαινεις οτι μπορεις να κοιμηθεις κι αλλο, κι αλλο, κι αλλοοο....!
Το παραδοξο ειναι οτι ειμαι κατα του υπνου-υπνακου κατα τη διαρκεια της ημερας, τοσο βιολογικα οσο και ιδεολογικα.
Και βεβαια σε αυτη την state of mind που εισαι λιγο πριν το βυθισμα, αλλα πρεπει να παραμεινεις ξυπνιος, συμβαινουν τα καλυτερα.
Βλεπεις τις ταινιες μονταρισμενες με τον δικο σου μοναδικο τροπο, επισκεπτεσαι αθελα σου τον Αγ. Στεφανο και εχεις και μια ολοκληρη ωρα μπροστα σου να τον γνωρισεις πριν ερθει το επομενο τρενο για Μενιδι (#$@!*).
Το καλυτερο ειναι οταν μιλαω στο τηλ. και με παιρνει στιγμιαια ο υπνος (μια φορα με πηρε για τα καλα, και οπως καταλαβαινετε μετα...). Μου συμβαινει το εξης: με παιρνει ο υπνος προφανως για καποια seconds, και οταν 'επιστρεφω' πεταω ασχετες λεξεις και φρασεις για τις οποιες αναρωτιεμαι κι εγω αμεσως μετα γιατι τις ειπα (διοτι δεν καταλαβαινω αμεσως οτι με ειχε παρει ο υπνος). Ή ενω μιλαω, να κοιμαμαι και να ξυπναω ακουγοντας 'Μωρο μου..σε προβληματισα?' ή 'για πες μου τελικα... ναι ή οχι?' Εκει φυσικα καλυτερα να ξανακοιμηθω παρα να απαντησω.

Returning to zombie mode...... brain..... braiiiin....

26 comments:

Blogaki said...

Rise and shine!!!!
ΞΥΠΝΑ ΚΑΛΕΕΕΕ!!!!!!
(Μα καλά, να σε παίρνει ο ύπνος στο τηλέφωνο;;;;!!! Ελεος!!)

Αστάρτη said...

Πω πω, ρε Σπύρο τι θέμα βρήκες για Δευτέρα πρωί! Με 4 ώρες ύπνου είμαι..
Εχμμ..κι εμένα με έχει πάρει ο ύπνος στο τηλέφωνο..στη δουλειά..σε κουβέντα..
Εύκολα!

proserpina said...

Μπουχαχα, πολύ γέλιο αυτό με το τηλέφωνο :rooofl:

pietà said...

Καλημέρααααα!
Πωωω! Δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να με πάρει ο ύπνος μιλώντας στο τηλέφωνο....

Spyros said...

Meraaa....

blogaki, mi fonazeis prwi prwi :b
entaxei, de mou tyxainei kai kathe mera...

astarti, ki egw me 4..
sthn douleia?? loooool

proserpina, gelio (kai drama)

pieta, pote mi les pote :)

Crazy Chef said...

οι καλυτερες ατάκες παντως είναι οταν σε ξυπνάνε οταν εχεις αργήσει σε ραντεβου/δουλεια κλπ κλπ και πετάς τα ασχετα...

it is said...

Την έχω φάει κι εγώ... το χειρότερο είναι με τα ΜΜΜ γιατί εκτός του ότι γίνεσαι απίστευτη ρόμπα, έχεις και να γυρίσεις προς τα πίσω :S

pietà said...

Δεν παίζει σου λέω παιδάκι μου!
Καταρχάς θα κοκκινίσω από ντροπή (στον ύπνο μου).

:-)

Anonymous said...

Επικαιρο το θέμα..........
Ενιοτε μου συμβαίνει να κάνω ποστ η κόμμεντς ενω κοιμάμαι η ετοιμάζομαι να κοιμηθώ
(ζομπι μπλόγκινγκ)
Χτυπάω το κουμπί publish με το κεφάλι και είναι το τελευταίο που θυμάμαι

Loth said...

ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΣΤΕΛΝΑ ΦΑΞ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ...ΟΡΘΙΑ..

ΔΕ ΦΤΑΙΩ ΟΜΩΣ ..ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑ ΔΥΟ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ..ΣΥΝ ΣΧΟΛΗ...

ΚΟΜΜΑΤΙΑ

Spyros said...

crazy chef, otan ksupnaw sinithos de milaw katholou (kai oute exo empneuseis, akoma kai otan PREPEI na vro dikaiologia)

it is, kai gyrizontas pisw na min ksanakoimitheis, lol

pieta, ki egw kokkinizw alla panta xypnios.. ston ypno me pianei mia anaisthisia na deis..:D
mallon exeis normal wres ypnou h den milas sto til. perierges wres

theo, hahahaha.. publish me to kefali.. diladi an hsoun ksypnios full tha egrafes kalytera? :b

loth, loool.. sto fax? orthios pws einai na koimatai kaneis? :S

Loth said...

ΟΤΑΝ ΣΧΟΛΑΣ ΣΤΙΣ 5 ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΠΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΙΑΝΕΙΣ 8 ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ..ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ..ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟΟΟΟΟΟΟΟ

Trilian said...

αυτο με το τηλεφωνο το εχω κανει και εγω... δεν φταιω κυριε προεδρε εκανε μεγαλες παυσεις!!!

Spyros said...

Loth, emena de tha mou tyxaine giati mallon de tha xypnousa pote..

trillian, eimaste athwoi!

pietà said...

Τελικά νομίζω ότι δεν πρέπει να μιλάω πολύ στο τηλέφωνο χωρίς να με κρατάει "ξύπνια" το θέμα ή ο συνομιλητής... Όταν αρχίζω και βαριέμαι, απλά τους κλείνω ευγενικά-ευγενικά...

Spyros said...

pieta, den einai oti variemai, oute oti de me krataei 'ksypnio'.. apla nystazw POLY omws leme
to kleineis eygenika = patas arga kai xamogelasta to agkistro(->psarwsate?)?

pietà said...

Ε, άμα νυστάζω πολύ, δεν μιλάω στο τηλέφωνο! Κοιμάμαι! Μπαααα.....

Georgia said...

Γι' αυτό λέμε εγκαίρως στο συνομιλητή μας ότι ετοιμαζόμαστε να πέσουμε σε nirvana state, για να αποφεύγουμε τις παρεξηγήσεις και όοοολα τα κουλά που μπορεί να μας ξεφύγουν λίγο πριν μας πάρει (και μας σηκώσει!) ο Μορφέας! Για να μη μας πάρει (και μας σηκώσει!) ο συνομιλητής!! Εγώ πάντως τα καλύτερα τα έχω πετάξει όταν με ξυπνάνε απότομα! Όπου καμία επαφή με την πραγματικότητα και ενώ προσπαθώ να πείσω ότι ναι, έχω ξυπνήσει, πετάω μια χαριτωμενιά (πατάτα εν ολίγοις!) και απορώ ακόμα και εγώ (αν το καταλάβω!)! "Ξαναρχίζουμε?" :P

Anonymous said...

με άλλα λόγια, όχι μόνο κοιμάσαι όταν σου μιλάει η κοπέλα σου στο τηλέφωνο, αλλά βγαίνεις και λάδι απο πάνω γιατί σε περνάει για προβληματισμένο! μια χαρά σε βρίσκω.. :Ρ

proserpina said...

Ρε σεις, αυτό με το κλείσιμο του τηλεφώνου θέλει σκηνοθεσία: αρχίζεις να μιλάς με ενθουσιασμό, του στυλ "αχ τί ωραία που τα λέμε, και που λες, προχτες μου έτυχε το εξής καταπληκτικό, μπιρι μπιρι μπιρι" ενώ το δάχτυλό σου κινείται αργά αλλά αποφασιστικά προς το άγκιστρο καιιιι πάνω στο καλύτερο σημείο πατάς το κουμπί!

jul said...

Δεν θα το πιστέψεις, αλλα εγώ έχω κλείσει και ραντεβού στο ενδιάμεσο του ύπνου μου και δεν το θυμόμουν (ειχε χτυπήσει το τηλ. απάντησα και ξανακοιμήθηκα!!!!)

Spyros said...

pieta, kala nte, mpaaaa

georgia mou, symfwnw alla an den mporeis me TIPOTA na afhseis ton sunomiliti? ;) na protimas na se parei k na se shkwsei para na se afhsei..:D
ti na ksanarxisoume? :b

deadend mind, den to eixa skeftei etsi, omologw :b

proserpina, oxi ki etsi, ayto paraeinai mazoxistiko!

julia, xaxaxax... estises kosmo diladi?

proserpina said...

Σπάιρους την Κυριακή θα καλέσω τη Γωγώ, ελπίζω να μπορεί, θα έχουμε κ κάποιον που να ξέρουμε...

YO!Reeka's said...

ο ύπνος τρέφει τα παιδιά, τρέφει και τα μοσχάρια (σαν εμένα)

JoaN said...

νάνιι νάννιι το παιδί να κάνειι νάνι νάνι νάαανιι και παρήγγειλα στην Πόλη τα προικία του σαλαλα
μπα αφού δε θες νανούρισμα να κοιμηθείς πρέπει να βρω τραγούδι να ξυπνάς...
εμ..κάτι χορευτικο..ανεβαστικό..
Ήτανεεε το σοκκ μεγαλόο κι έχασα το μπουσουλά και το μέντιουμ ρωτάωω: Τι να κάνω Ούρσουλα;;; σαλαλα
Δεν μου έχει τύχει να κοιμηθώ ούτε όσο μιλάω στο τηλέφωνο, ούτε σε μέσα μαζικής μεταφοράς κλπ... Έγω το χω το πρόβλημα; βλέπω σ' όλους έχει τύχει...

Spyros said...

proserpina, tha ginoume polloi oi synadelfoi diladis..

yoreekas, geia sou giwrgo mosxoanathremmene :p

joan, opws panta..