Friday, February 16, 2007

Work it

Σήμερα κλείνω ένα χρόνο και μια βδομάδα στην δουλειά. Ειναι η 1η μου full-time (και ενίοτε και superfull-time) δουλειά. Εχω να δηλωσω τα εξης :

- Χαιρομαι που μετα απο ενα χρονο, τα πηγαινω με ολους καλα, δεν εχω διαπλητισθει με κανεναν, μου λενε καλημερα ακομα και τα πι σι.

- Εχω δει περισσοτερες φορες τον γενικο διακοπτη παρα τον γενικο διεθυντη (τον οποιο εχω πετυχει μονο μια φορα τυχαια κι ας ειναι εναν οροφο πανω)

- Η aspect of the savra που εχω, μ εχει κανει περιζητητο διαμεσολαβητη και συμβουλο στις αψιμαχιες. Ενιωσα περηφανα οταν ο προισταμενος μου υστερα απο ΧΟΝΤΡΟ ΚΑΥΓΑ που ειχε με αλλον, μου ειπε : Για πες μου εσυ Σπυρο, που εισαι ηρεμος και λογικος ανθρωπος, δεν εχω δικιο? (ειναι μια... ο προισταμενος) Εγω φυσικα απαντησα με τον δεοντα τροπο

- Οι γυναικες ειναι λιγες και καλες (παλι καλα, συνηθως ειναι λιγες και δε βλεπονται). Κανεις δε φλερταρει μαζι τους γιατι τρωει τρελο κραξιμο και δουλεμα απο εμας, τους υπολοιπους καφρους

- Παιζω την καλυτερη μπαλα απ ολους, μπου χαχαχαχα! (αυτο ανεβαζει πολυ το status αναμεσα στους αντρες)

20 comments:

it is said...

Πρώτον σε έχω στη μπάλα...
Δεύτερον στους πουτσόκαμπουσ που δουλεύουμε οι όμορφες γυναίκες είναι μια όαση..
Τρίτον κι εγώ τα έχω καλά με όλους...
Τέταρτον κι εμείς κράζουμε αυτούς που την πέφτους στις γκόμενες...
Πέμπτον μάντεψε ποιος τρώει το μεγαλύτερο κράξιμο εδώ κι ας μην την πέφτει... :S

Spyros said...

it is, den me exeis mexri apodeiksews tou antithetou (einai h default katastasi, lol)

jul said...

Αντε βρε να τα χιλιάσεις αγόρι μου!!!!
Και μιας και το ανέφερες, εδώ εκτός του ότι οι άντρες εδώ ειναι 7 άτομα (στα 30 που είμαστε) ειναι και όλοι ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ και ο ένας μονο που κάτι λεει ειναι ο Mr. ΨΩΝΙΟ...:S
Πφφφφ μα κανενας ωραιος...

proserpina said...

Σε καλημερίζουν τα πισι; Και αυτο το λες ως δείγμα κοινωνικότητος; (μπουχαχα)

Aspect of the savra??? :roooooofl:

pietà said...

Καλημέρα! (κι ας μην είμαι πι σι)

Καλύτερα τον γενικό διακόπτη από τον γενικό διευθυντή πάντως...

Τώρα αν μιλήσω για μπάλα και για γυναίκες, θα δείτε όλοι μια πλευρά που κρύβω καλά μέχρι τώρα, οπότε δεν σχολιάζω... (όταν λες ότι παίζεις την καλυτερη μπάλα, το λες κυριολεκτικά ή μεταφορικά;;;;)

Πάντως, αν μου τύχει κάνας καβγάβ-γαβ, θα σε συμβουλευτώ...αεκάκι!

:-))))))))

Spyros said...

julia, edw eimaste oloi wraioi, ela na sygxwneytoume :D

proserpina, ta pi si einai filoi maaaas

pieta, pes mou kalhmera psifiaka :D
apokalupse your dark side!kuriolektika paizw, metaforika pws paizetai??
oi sumvoules xreonontai.

Anonymous said...

1. Το να ζητάει τη γνώμη σου ο Προιστάμενας είναι υποπτο φίλε
μεφι τουά που θα λεγε το μπλογκοπιετάκι.
Καποια φαβα εχει ο λάκος

2. Ειναι Καλές ? Ορμα (διακριτικά και οχι σε όλες)

Blogaki said...

Να τα εκατοστήσεις σαύρα!! (μήπως είναι καιρός να αλλάξεις τη φωτό σου;)
Και στη δική μας εταιρεία πάντως, νέκρα από άντρες. Οι γυναίκες όμως, είμαστε όλες πεντάμορφες! Σαν εμένα!! :p

Spyros said...

theo, min anisixeis, pire tin apantisi pou tou aksize kai to piase to nohma. oxi se oles? :(

blogaki, tha ginei h ekdikisi tis savras edo mesa..(m aresei pou to xrisimopoio ki ego) pou einai aytes oi etairies sas vre koritsa?

Anonymous said...

Στο Μαρούσι κάπου...........
(θα σε πω ιδιαιτέρως που δουλεύουνε)
rooofl που θα λεγε και η Ερση

proserpina said...

Τί είναι πράσινο ερπετό με πόδια και όταν μεθάει γίνεται καφέ έντομο με φτερά;

μπουχαχαχαχαχαχαχα

pietà said...

Άμα δεν ξέρεις πως παίζεται μεταφορικά η μπάλα, τι τις θέλεις τις εταιρίες με τόσες γυναίκες σαυρίτσα μου;;;;

(αυτό ήδη πρέπει να σου δίνει στοιχεία για την dark side. Μου αρκεί να δηλώσω ότι όταν παρακολουθώ μπάλα και σχολιάζω γυναίκες, μπορώ να γίνω χειρότερη και από άντρας...)

lee said...

να εκατοστησουν! και τα χρονια σου εκει και οι ομορφες συναδελφοι...

Trilian said...

οχι θελω να μάθω τι μία είναι ο προιστάμενος... σε προκαλω!!! (και μετά στείλε μου το mail του για να σε καρφωσω!!! μπουχεχεχε)

Spyros said...

theo, an kai mou peftei makria, perimenw me agwnia

proserpina, mi bgaleis kix

pieta, i like! pote tha pame gia kamia mpura re filaraki na mou peis istories me gynaikes? :b

lee, merci, proteraiothta sto 2o etsi ? :D

trillian, de lew-de-lew-de-lew!

JoaN said...

Spyro eyxomai na katseis se ayth soy th doyleia oso esy 8es kai na nai etsi kales oi syn8hkes. To mono poy 8a htan kalo na allakseis einai na pantreyteis kamia synadelfo... (des k apo allous orofrous, diplana ktiria klp, skepsou prin agoraseis klp :P)

Αστάρτη said...

Εχεις πιάσει το νόημα της ζωής εσυ!
Αντε..πάντα τετοια ωραία!
(Πιάνει στις γυναίκες το να ξέρεις καλή μπαλα??? :S )

proserpina said...

rooooooooooooooooooooofl

Είμαι καλός άνθρωπος και δε θα πω τίποτα

Άντε καλό τριήμερο!

Georgia said...

Πολύ έλειψα νομίζω και χάνω τα καλά τα post! Θα τα πάρω με τη σειρά (λίστα για ψώνια την καταντήσαμε τη blogosfaira!)
1) Όταν τα πηγαίνεις καλά με όλους είσαι ή ρουφιάνος (και σε φοβούνται όλοι!) ή το ταπεινό μηρμυγκάκι του γραφείου (που δε νομίζω αλλά....)! Αυτό με τα pc να το κοιτάξεις, ο τελευταίος που το έπαθε τώρα είναι Χαϊδάρι μεριά! (Δαφνί λέμε!) :P
2) Σου εύχομαι από δω και πέρα να τον βλέπεις κάθε μέρα τον γενικό διευθυντή! (για να μην παραπονιέσαι καλό μου!)
3) Σαύρα... να σου πω: "Για πες μου εσυ Σπυρο, που εισαι ηρεμος(έεετσι!) και λογικος (?) ανθρωπος, δεν εχω δικιο?" ;)
4)Πάντα τα καλά είναι σε μικρή ποσότητα! (λέω εγώ τώρα....) Τι να κάνουμε? "Έχουμε μείνει πεντ- 'εξι, εμείς οι όμορφοι και σέξυ!" :P
5) Παίζεις και μπάλα ε?? :P Ποιος είσαι?? Ο Σάντος?? (ο Φερνάντο!) ;)

Spyros said...

joan, never mix business with pleasure (an kai h syzygos den einai pleasure :S)

astarti, pianei kai stis gynaikes (oxi se oles, uparxoun kai merikes axaristes pou den to ektimoun)

proserpina, euge, tha se kerasw xalva :D

georgia, mi mou kollisoun kai to mirmigkaki toraa... :)
nai, paizw kai mpala, pame mia volta? :p