Thursday, February 08, 2007

Φωτια στα μπατζακια μας

Εχω βγει στους δρομους, πρεπει να μαι καπου Πατησιων, για να αγορασω μια τσαντα(!). Μπαινω σ ενα μαγαζι, απεξω βιτρινα με λαμε ασημι κορδελες. Περιεργο μαγαζι. Ολο το μαγαζι γεματο με στοιβες απο παλια βιβλια, ψηλες και χαμηλες, γεματο ομως! Και 2 πωλητριες, μελαχροινες στυλ κουλτουρε με το αναλογο γυαλακι.Μμμμ σκεφτομαι.. Εχει κι ενα παταρακι το μαγαζι, που εχει κοσμο, βλεπω να εχει και κατι τσαντες κρεμασμενες. Behold! Προσπαθω να σκαρφαλωσω στο παταρι γιατι δεν ειχε σκαλα, με βλεπει να αγκομαχω η μια μελαχροινη και μου κανει ποδαρακι (lol!). Ανεβαινω, εχει εναν παγκο με παπουτσια, και ο κοσμος ειναι νεαρα ζευγαρια που κανουν το εξης κουλο : οι γκομενιτσες να ειναι ολες ξαπλωμενες ανασκελα, να ειναι σε αφασια, σουπερ τρεντι, να μιλανε ολες στο κινητο και να καπνιζουν και οι δικοι τους να πηγαινοερχονται δοκιμαζοντας τους παπουτσια.. Παω στις τσαντες, δε βρισκω κατι του γουστου μου (αχ καλε τιποτα δεν εχει). Βλεπω μια η οποια θελει να καπνισει και προσπαθει να αναψει το τσιγαρο αναποδα, το φιλτρο δεν αναβει, αυτη προσπαθει πολλες φορες, ματαια, την καταλαβαινω, το εχω δοκιμασει κι εγω. Θελω να κατεβω μονος μου απ το παταρι, ισορροπωντας επικινδυνα πανω στις στοιβες. Φευ! Συνειδητοποιω οτι κραταω απο ενα τσιγαρο στο καθε χερι. Για να μην τσακιστω, στηριζομαι σε μια στοιβα και μου πεφτει το ενα τσιγαρο. Επεσε σε ενα βιβλιο! Γρηγορα κατεβαινω και το φυσαω για να σβησει αλλα αντι να σβησει φουντωνει κι αλλο και αρπαζει ολη η στοιβα (με καταλαβαινω, το εχω ξαναδοκιμασει κι εγω). Τωρα τι κανουμε, κοιταζω πισω, οι μελαχροινες δεν το εχουν καταλαβει ακομα! Ωραια, με το ενα χερι προσπαθω να γεμισω ενα ποτηρακι μικρο με νερο, το ριχνω στην φωτια, σβηνει το ενα βιβλιο, ειναι το 'αρωμα', μαλακια γιατι το εχω διαβασει. Φουντωνουν κι αλλες στοιβες, καπνος παντου, εγω το αλλο τσιγαρο στο χερι, οι μελαχροινες κοιτανε προς τα εδω, μαλακια!, κανω μια ρουφηξια, ξυνω το κεφαλι μου, σκεψου κατι!, αρχιζει να χτυπαει ο συναγερμος....

Αργησα να ξυπνησω σημερα :(

10 comments:

Georgia said...

Aς τα πάρουμε ένα ένα...
1ον: Στην Πατησίων τέτοιο μαγαζί δεν υπάρχει, τόσα χρόνια μένω εκεί!
2ον: Τσάντα??? (ανησυχητικό...)
3ον: Την έχω πάθει κι εγώ με το φίλτρο αλλά δεν το λέω πουθενά...
4ον: Το τσιγάρο στο όνειρο είναι λαχτάρα. (sorry, έπρεπε να είμαι ειλικρινής μαζί σου!)
5ον: Δεν προσπαθούμε να σβήσουμε φωτιά φυσώντας την!!! (απλή μαθηματική λογική!)
6ον: Αφού έχουμε κάνει τη μ.....α μας, δεν καπνίζουμε το τσιγάρο μας σαν να μην τρέχει τίποτα, το βάζουμε αξιοπρεπώς στα πόδια!
7ον: Έχω αρχίσει και αναθεωρώ την πρότασή μου να είσαι ο dj στο πάρτυ γενεθλίων μου! Καταστροφή διαισθάνομαι! (πυροσβεστικά κλπ κλπ!)
Ουφ, κουράστηκα αλλά τα είπα αλλιώς θα έσκαγα! Κisses! ;)

Spyros said...

Kalhmeraaa

georgia, tha ta paro ki egw ena ena tote, m aresei pou ta organoses kai ta evales se bullets!
1o: profanos pouthena den uparxei tetoio magazi, lol, pantos magazi me tsantes stin patision ego exo dei..
2o: tsanta! mallon gia dwro tin ithela (kati pou antifaskei me tin tsiggounia mou in real life)
3o: metaxy mas ee.. eytyxws pou de mas akousan :b
4o: laxtara ennoeis styl 'exo mia peloooria laxtara' h styl 'tha patheis megali laxtara filaraki'?
5o: kai ta spirta? ta keria? e?e?
6o: ama se vlepei o allos psyxraimo na kapnizeis psarwnei kai anarotietai mipos exei kanei ekeinos tin m..kia ;)
7o: wste etsi ee? egw kai oi kasetes mou gelame adiafora..

ouf ki egw! tetoia makria (me to sumpatheio) comments mono o it is kanei..

Anonymous said...

Σπύρο τα κάτωθι ως παρατηρήσεις -

1. Θα μπορούσα κάλιστα να είχα γράψει ΕΓΩ το συγκεκριμένο πόστ
και να είχα δει ΕΓΩ το συγκεκριμένο όνειρο αν περιείχε κατι πιο μυστήριο οπως κούνελους η ξωτικά

2. Το τσιγάρο στο όνειρο δείχνει υποβόσκον άγχος για δραστική αλλαγή που ξέρεις οτι θα έλθει σύντομα

3. Το κεντρικό αντικείμενο είναι αυτό που πάς να αγοράσεις και δεν πολυ γουστάρεις εδω η τσάντα -
Αυτο που θα έλθει δεν σου ταιριάζει
ιδιαίτερα

4. Μολις συνήλθες απο κουραστικό δεσμό με γκόμενα που τα ήθελε όλα κτλ και το έπαιζε ψιλοαδιάφορη εμφανές απο τις γυναίκες κομπάρσους και πρωταγωνιστές του ονείρου

Μην ξεχνάς οτι εχω διαβάσει πολους ονειροκρίτες τελευταίως μαυτό το κουνέλι

Αστάρτη said...

Πολύ αγχωτικό όνειρο βρε παιδί μου.
Τι του έχεις κάνει εκείνου του δόλιου υποσυνειδητου και δεν μπορεί να ηρεμήσει?

Την καλημέρα μου :)

Gogo said...

eipa kai gw...
paizoun tetoia pragmata stin patisiwn, katw apo ti miti mou kai den exw parei xabari..
na to koitakseis pantws, poli agxosss!

Georgia said...

1ον: Εννοώ 'tha patheis megali laxtara filaraki'!
2ον: Όταν θέλουμε να σβήσουμε σπίρτα και κεριά, ναι, φυσάμε! Όχι όμως όταν βάλουμε φωτιά στο Κορδελιό!!! Εντάξει???
3ον: Υπονοείς κάτι για το μέγεθος του comment? E? E?
4ον: Άκου προσεκτικά τον theodore, ξερει τι σου λέει...
Καλημέρες!!

it is said...

Lol akou mono o It Is kanei toso megala sxolia! Ts ts ts :p
Gamo ta oneira itan, emena mou arese :)
Den grafo tpt allo giati tha mas tin peis pali pos pianoume xoro re!

Spyros said...

To vampire den tin epalepse simera kai sas grafei apo to krevati tou ponou (=shmera de piga douleia xoxo):

Agapite theo, vlepo oti ta sxolia se morfi bullets ginontai tis modos :P
1) zilia psora, to eida EGW (egw tha mporousa na to eixa dei kai me kounelakia..)
2) se ayto epeses 100% mesa (kai to oneiro)
3) vlepe to 2 (ta pas polu kala mexri tora)(ki esu kai to oneiro veveos)
4) GIATI re theodore na min eixes pesei mesa kai se ayto? egw vre paidia psaxnw kourastiko desmo :P

Astarti, polu agxos teleytaia, any ideas (ektos apo tis sinithismenes?) Eytyxws agxwtika oneira spania vlepw

Gogo, esy diladi tora mou les na zitiso iatriki voithia..

Georgia, egw fysaw opws sthn tourta twn genethliwn, opou exo pleon polla keria :D apantontas syndyastika sta alla 3 bullets, tha pw oti o theo exei pathei megali laxtara me to megethos twn comments

It is, me ta megala sxolia :b, grapse grapse, mi mas kaneis moutra tora gia na se parakalame :b

JoaN said...

yparxei kalyterh Ellada kai thn 8es? (blepe no 2 se sxolio Theodore)
Pantws wraio to oneiro, me eikones, ktl ktl poly mou arese. otan bgei se Dvd 8a to dw k gw :P xoxoxoxo

Ee gia to agxos de mporw na sou dwsw kamia symboulh. Ama breis kanena kolpo na mhn agxonesai pes k se mena ... :D

Spyros said...

Agapiti joan, opos polu kala ksereis, ama thn vrw tha sou thn poulhsw :b