Tuesday, February 13, 2007

Πιασε πετα σοκοφρετα

Εγω πηρα την σοκοφρετα απο την proserpina. Πρεπει λεει να την φαω, και να πεταξω αλλες σοκοφρετες σε αλλους.

1) Φτια(χ)νω τον νες μου με εναν μοναδικο και ιδιαιτερο τροπο. Ζεσταινω την κουπα με σκετο νερο in the microwave. Μολις ζεσταθει, προσθετω μια κουταλια καφε και ανακατευω κυκλικα με σταθερη ταχυτητα (της εχω δωσει και ονομασια : 1/3 ταχυτητα). Απαξ και διαλυθει απο την επιφανεια και ο τελευταιος κοκκος καφε, γρηγορα βαζω λιγη ζαχαρι(νη) και ανακατευω για περιπου 30 sec σε ταχυτητα 2/3. Με την παροδο των 30 sec γρηγορα προσθετω γαλα και ανακατευω για λιγο ακομα, μαντεψτε σε τι ταχυτητα (full throttle). Εννοειται πως οταν βγαινω εξω για καφε σπανια παιρνω νες, και οταν παιρνω τον πινω με κατσουφιασμενη μαπα.

2) Μισω τα γαλλικα (που εμαθα με το ζορι οταν ημουνα μικρος), την Γαλλια και τους Γαλλους. Λατρευω τα αγγλικα, την ισπανια και τις ολλανδεζες.

3) Ειμαι πολυ τεμπελης και αφηνω τα πραγματα τελευταια στιγμη. Επισης λειτουργω πολυ αποδοτικα σε μεγαλη πιεση χρονου. Ο συνδυασμος αυτων των 2 με κανει και επιβιωνω! Αν ελειπε το πρωτο θα ειχα παει απο αγχος. Αν ελειπε το δευτερο θα ειχα παει απο πεινα (λεμε τωρα).

4) Δεν πεταω πραγματα που εχουν παλιωσει. Κραταω τα παντα σε μεγαλες κουτες.

5) Σε αντιπαραθεσεις και εντασεις ειμαι ψυχραιμος, ηρεμος και απαθης σε βαθμο αηδιας. Οι φιλοι μου με φωναζουν και σαυρα εκτος απο χταποδι. Παραμενω ετσι μεχρι ο αλλος να παραδεχτει οτι εχω δικιο ή να με βαρεσει.

Να δω τωρα σε ποιους θα την πεταξω. Πρεπει να μην ειναι αυτοι που διαλεξε η proserpina και να με διαβαζουν...Χμχμ.. Τι? πως? δεν υπαρχει καποιος με αυτα τα κριτηρια?

Καλα κατι θα γινει! Διαλεγω εσενα πικατσου! Οχι λαθος.. Πεταω παγωμενες σοκοφρετες-τουβλα στους :

It is
Astarti
Joanna
Julia
Gogo

(egine klirosi, honestly)

31 comments:

lee said...

Τσουρεκια, σοκοφρέτες,...
η ζαχαρίνη που κολλάει βρε sugaroβαμπιρο?!!! :D
Καλημέρα!

Spyros said...

Kalhmera sas :D
Den trww zaxaritsa (kai kanonika oute tsourekia oute sokofretes) opote to exw riksei sthn canderel an kai einai ligo bliax :S

proserpina said...

Δηλώνω την αμέριστη συμπαράστασή μου στο βαμπίρ, όσον αφορά στο θέμα του καφέ - εγώ το παθαίνω με τον καπουτσίνο, έχει την ιεροτελεστία του το πράμα! Επιδιώκω όμως να πάρω τέτοιον καφέ έξω, για να κάνω σύγκριση (και βέβαια το επιμύθιο μετά απο κάθε καφεποσία είναι "μααα, χάλια δεν ήταν ο καπουτσίνο; καμία σχέση με τον δικό μου!").
Να υποθέσω οτι μισείς και το πιάνο; (εγώ πάλι έκανα συνδυασμό: αγγλικά, γαλλικά και κιθάρα).
Στο τρίτο σημείο συμφωνούμε.
Το ίδιο και στο τέταρτο.
Σαύρα; Τέλεια! Βρήκα νεο όνομα για τον Σπάιρους: τέρμα το "ξανθό βαμπίρ", ζήτω η "σαύρα"!

(αυτό πάλι που τα ξένα μπλογκ τα κάνω σπίτι μου, πως σας φαίνεται; θα σας έρχομαι με το φλυτζάνι μου σε λίγο, όπως κάνουν οι κυράτσες στο χωριό)

Gogo said...

Thanx gia tin prosklisi!
Sintoma tha apantiswwwww!
Brrr!

Αστάρτη said...

Το 3 σου, είμαι εγώ!!Ακριβώς έτσι!
Ευχαριστώ για την σοκοφρέτα-τούβλο.
(Μπορώ να κάνω copy paste το 3??ε?ε?)
:)

Την καλημέρα μου..

Anonymous said...

εφτιασα καφέ συμφωνα με τις οδηγίες σου
Παιδευτηκα λίγο αλλα θα συνηθίσω
καλός είναι.......

proserpina said...

Ορίστε monsieur, σου απάντησα, μη πετάς τη σοκοφρέτα (κατά το "μη μαδάς τη μαργαρίτα" - αυτό τί ήταν αλήθεια; σειρά στην τηλεόραση; κάτι μου θυμίζει)

pietà said...

1) Ο καφές είναι ιερός. Δεν σχολιάζω.
2) Εδώ μας τα χαλάς. Πρέπει να σου κάνουμε ιδιαίτερα εκμάθησης γαλλικού επαναπατρισμού. (τι λέω πρωινιάτικα;;;;)
3)Χμμμμμμμ....
4)Κι εγώ το κάνω αυτό!!! Μερικές φορές που τα ξανακοιτάω, ρίχνω πολύ γέλιο!
5)Άχου! Πως το κάνεις αυτό;;; Καλό ακούγεται...

Μάλιστα....μάθαμε και άλλα πραγματάκια για τον βαμπιράκο μας...

jul said...

Πφφφφφφφφφφ και να φανταστεις καπου το ειχα διαβασει και γελαγα...γμτ...πρεπει να το κανω και εγω..ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟκ Σπυράκο...
Σε λίγη ώρα επισκέψου με:)

Blogaki said...

Όλο παραξενιές είσαι βαμπιράκο!! Xεχε! Πλάκα κάνω! Πάντως έτσι όπως τον περιγράφεις τον καφέ σου, δεν πρέπει να πίνεται...
Τεμπέλα κι εγώ και συνήθως ψύχραιμη (συνήθως λέω!).
Τα γαλλικά, γιατί έτσι; Αφού χτες μια χαρά τα εξήγησες στη julia!

Spyros said...

piksimo simera, 'tetoia mera'

proserpina, exeis ki esu tin mixani capuccino tis diafimisis? apo organa, den paizw tipota (axm) alla den ta misw kiola(s)! min arxisoun na me lene xaideytika sayra, meta krypsou!

gogo, anatrixiasa me to brrr! perimenw!

astarti, mporeis arkei na to valeis se alli thesi omos, mi mas paroun xampari! bonjour :D

theo, SOU ARESE? osoi to xoun dokimasei me vrizoun!

proserpina2, den exw idea, mi milas allo gi agapi (asxeto!)

pieta, ti shmainei ayto to xmm, eee?

julia, paw na parw kafe ki erxomai :)

blogaki, h alithia einai oti den pinetai apo kanena para mono apo mena, kai opos fainetai k apo ton theo. gia ta gallika, thymamai tis vasikes leksoules, but i HATE THEMMM

Loth said...

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ..ΕΓΩ ΑΠΟ ΖΑΧΑΡΗ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ...
ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ 4 ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΚΟΥΤΙ ΓΑΛΑ...ΟΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΖΗΤΑΩ ΤΟ ΓΑΛΑΚΤΟΜΠΟΥΡΕΚΟ ΜΟΥ..ΤΗ ΒΓΑΖΩ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ...ΠΦΦΦ

it is said...

Re saurouli... (lol) na sou po... ti skata einai i sokofreta kai se ti mpelades me evales pali? eleos... gia exiga giati den exo parei xampari...

it is said...

Οκ είδα περί τίνος πρόκειται...
Λυπάμαι αλλά δε θα την πιάσω τη σοκοφρέτα... Δε μου αρέσουν αυτά τα αλυσιδωτά... Στείλε αυτό το mail σε 15 τουλάχιστον άτομα και θα είσαι ευτυχισμένος, αλλιώς ο κώλος σου θα πέσει και θα σε τρώνε οι ρόγες σου για πάντα... και τέτοια... Δεν τα μπορώ αυτά και δε μπορώ και να γράφω κατά παραγγελία... Εϊμαι ξενέρωτος... I knows...

pietà said...

Αυτό το χμμμμ αναφέρεται κυρίως στο γεγονός ότι βρίσκω μπροστά μου όλο και περισσότερους ανθρώπους που να μην έχουν την αίσθηση του προγραμματισμού μέσα τους! Ούτε καν την λέξη στο λεξιλόγιό τους!

Πόσο λίγοι μείναμε πια????

Spyros said...

Epitelous spiti. Tha pw oxi se oles tis protaseis apopse kai tha dw thn aekara

Loth, tha sou fylaw tis zaxares pou mou fernoun stous kafedes

it is, re man, den einai chain mail. ki egw ayta ta kanw delete me thn mia leme. de grafeis kata paraggelia ee? tote einai diatagh!

pieta, epeses eksw. trelainomai na ftiaxnw programmata, to kanw gia ta panta. to thema einai oti den ta thrw

proserpina said...

Ααα, δεν κρατιέμαι, θα το πω: και που έμεινες μέσα, τί κατάλαβες; Εεε;

pietà said...

Οκ!
Το αποσύρω το χμμμμμμ!

Spyros said...

proserpina, ase, ton hpiame (me to pardon), den phgaina gia kana ouiski!(ma de kratiesai me tipota :b)

pieta, etsi bravo, mi ginei xamos (:P)

pietà said...

Μάλιστα!

Τώρα που κατάλαβα ότι είσαι και ΑΕΚάκι, σε συμπάθησα κι άλλο!

(όχι, εγώ δεν είμαι αεκάκι, αλλά εσάς σας συμπαθούμε!)

JoaN said...

Spyro ki egw spaw tis alysides klp (wraia akoystike ayto!xo), alla kai pes pws grafw 5 xaza gia mena. meta den exw 5 nea atoma na peta3w th sokofreta,,, :(

Spyros said...

pieta, aekAKI?? >:(

joan, grapse esy ta 5 pragmata kai fae kai tis sokofretes monh sou :)

proserpina said...

Λάθος έκανε η Πιετά, ήθελε να γράψει Αεκουλίνι, σαυρίτσα

:roooooooooooooooooofl:

Spyros said...

aman, eytyxws pou den ta syndyase se mia leksi! paidi mou, me ayta ta upokoristika ginontai akoma pio anatrixiastika mprrr

pietà said...

ΑΕΚάκι, ναι, γιατί όχι;;;
Δεν υποδηλώνεται ως κάτι μικρό, απλά ως κάτι συμπαθητικό...

:-))))))

xalara said...

3) ό,τι μπορείς να κάνεις αύριο γιατί να το κάνεις σήμερα :)
2) υποθέτω ότι οι ολλανδέζες πρωτιμάς να μη μιλάνε, μόνο να υπάρχουν ;)
4) κι εμένα μου πέφτει πολύ δύσκολο να πετάω πράγματα

Spyros said...

pieta, an einai etsi na to dextw kopelia.. :b

xalara, welcome :D

3)kapws etsi an kai tha prepe na nai alliws!
2)na milane vre oi kopeles, egw oses exw gnwrizei syndyazan brains me looks :)
4)egw (polu) mikros nomiza oti ki ayta zoun (lol) k gi ayto ta lupomoun, e kai mou meine.. (h alliws, mikros epatha thn zimia kai vgika etsi)

Trilian said...

χα πολύ πλάκα τα δικά σου 5 μυστικά... τελικά όλα τα blogs σήμερα το ίδιο θέμα έχουν...

Spyros said...

merci kai pali :), mpora htan kai perase, kati mathame!

Georgia said...

Πάμε πάλι με τη σειρά:
1) Ο καφές σου δεν πίνεται γλυκέ μου!!!
2) Πρόσεχε γιατί καμιά φορά ότι μισείς το λούζεσαι! (να σε δω με καμιά Γαλλίδα, να γελάω 10 μέρες!!):P
3) Κάτι μου θυμίζει... Βρε σαν ποιον μοιάζει? Σαν ποιον μοιάζει??
4) Όταν το σπίτι σου αρχίσει να θυμίζει τη χωματερή Λιοσίων, να δω τι θα λες! (κακία....!)
5) "Παραμενω ετσι μεχρι ο αλλος να παραδεχτει οτι εχω δικιο ή να με βαρεσει." Αναίσθησία στο τέρμα λέμε! 6 μήνες kick-boxing! :P

Spyros said...

georgia, an me deireis tha akouseis gallika (kai den to thes) :b