Tuesday, February 13, 2007

Τσουρεκια

Το σου κου βρεθηκα για 24 ακριβως ωρες σ αυτην την ποιητικη και ερωτικη πολη, που αποπνεει εναν υγρο ρομαντισμο και κρυβει παθη και ενοχα μυστικα στα πεπλα της... μ@λ@κιες!! ναι, την συμπρωτευουσα εννοω, και πριν φαω κραξιμο, να πω οτι απο αυτη την πολη εχω τις ωραιοτερες αναμνησεις της ερωτικης μου ζωης (αιωνια η μνημη της), αλλα αυτη τη φορα IT REALLY SUCKED MAN, εφαγα ηττα, ξενερα, και ολα τα σχετικα. Για να κρατησω το προφιλ του σκληρου που καλλιεργω επιμελως τοσο καιρο, θα προσπερασω το γεγονος, και θα διαγραψω τις 10 απο αυτες τις 24 ωρες, παραθετωντας φωτος και report απο το φοβερο..


Θα μου πεις, καλα ρε φιλε, ποσο ανωμαλος εισαι, στο πετ φεστιβαλ πηγες να εκτονωσεις την πικρα σου? Προλαβαινοντας και αυτο το κραξιμο, να πω οτι το super αυτο event ηταν και ο λογος για τον οποιο ανεβηκε ο κολλητος (μολις ανοιξε πετ-σοπ) και με εψησε και εμενα. Για να ξεχαστω κι εγω λοιπον, μια και δυο, ξεκιναμε για την εκθεση. Ακολουθει το μικρο φωτορεπορταζ :

Αυτα ειναι τα λεγομενα κουνελια-νανοι. Τετοιο πετ παρηγγειλα στον κολλητο. Ταιριαζουμε, μου μοιαζει (το κουνελι, οχι ο κολλητος). Ειναι ησυχο το καημενο, γλυκουλι, τρωει λιτα, δεν πολυκουνιεται, δεν πολυμιλαει, σε κοιταζει με απορια. Επισης κανει κ πολυ μικρα κακακια (αυτο το χαρακτηριστικο δεν ανηκει στην κατηγορια ομοιων με εμενα ιδιοτητων). Επισης ετσι βγαινει και το ονειρο του Theo με τον κουνελο (για οσους bloggers εχουν διαβασει το ποστ του).

Μα ελεος ?! Σε κατι που μου θυμισε αγχονη, ντραμς, μηχανη αρμεγματος (την ειδα στο φεστιβαλ, δεν εχω σπιτι μου) ειχαν εναν σκυλο και τον εβαφαν ολη μερα.. το ενα ποδι σωμον, το αλλο ροζ, το κεφαλι γαλαζιο..

Μας τον δινετε να γαβγιζει και οταν βγαινει νιαουριζει.. lol οτι να ναι

Οι 2 τυποι απο πανω εχουν τις πιο αστειες φατσες πουλιων που χω δει.. και δε νομιζω οτι ερχονται απο το κομμωτηριο τσιου-μουου, πρεπει να ναι το φυσικο τους! Τα ματια τους δε φαινονται και ειναι σαν να χουν βαλει λακ

Φτου τους! Πρεπει να ναι τρεντι το ξεπουπουλε στυλ, δε μπορω να εξηγησω διαφορετικα γιατι να εφτασε η εξελιξη στα παραπανω πετουμενα!

Φευγοντας πηρα 5 απο τον Τερκενλη. Θελει κανεις? Well too late :P

26 comments:

Georgia said...

Θέλω ένα κουνελάκι-νάνοοοοο! Είναι πολύ γλυκούλιααααα!! Έλα βρε, μην κάνεις έτσι, σκέψου ότι θα μπορούσε να είναι και χειρότερα τα πράγματα (δεν ξέρω αν βοηθάω, προσπαθώ πάντως!).Κράτα τις καλές αναμνήσεις από την ερωτική αυτή πόλη (θα ΄λεγα καμιά βαρια κουβέντα τώρα αλλά ας όψεται που είμαι σε ξένο blog...)!Όσο για τα τσουρέκια, κακούργε τα έφαγες όλα?? Φτου σου!! :P

Spyros said...

Den ta efaga egw, mono mia paraspondia ekana ki efaga mia gwnitsa.. mhn me ftynete :D

Αστάρτη said...

Μα ρε συ..πας Σαλονίκη και αντί να πας να πιείς κανένα τσιπουράκι, τρέχεις στα πετ φέστιβαλ;
Ε,θα σε χαλάσει στο τέλος..τι θα κάνει;τσ τσ τσ..λάθος!

Spyros said...

Astarti kalhmera! Ta tsipourakia ta hpia alla htan pikra.. (htan sth diarkeia twn 10 wrwn pou xathikan ston xwroxrono)
Htan kai o kollhtos pou hthele voitheia me kati 'aksesouar gia tous mikrous mas filous', ti na kanw..

Blogaki said...

Ζήλεψα τόσο πολύ!!!Είναι τόσο γλυκούλια και θέλω να τα ζουμπήξω και να τα σφίξω, να τ'αγκαλιάσω, να τα φιλήσω...!!
(Πως το λέγαν αυτό το κοριτσάκι το καρτούν που έκανε βασανιστήρια στα πετ;;;Αυτό!) :p

Spyros said...

Blogaki, gia ta tsourekia les e??

it is said...

Elmaira to legane... an ennoeis apo ta lonney tunes...

Spuro moiazeis ontos me kounelaki (glukoulinini mou!) ahahaha okso reeeeee! hahahaha eisai trisathlios... Pantos ontos eisai siopilos kai ntropaloulis... opos ego ena pragma :P
Ta tsourekia me ti sokolata einai ligaki too much re gmt... ligonesai se dt...
Kanonise na xanaertheis gia kafe re kolopaido :p mpas kai miliseis ligaki perissotero auti ti fora :p
Ante tha mazepso kai ta kakakia sou :p

Spyros said...

It is, xaxaxaxaxa! afou me eixes komplarei esu, to ksereis..
Ta tsourekia einai kolash re sy, eytyxws pou ta efagan grigora na min ta vlepw!

Blogaki said...

Αααααχ...και μετά φταίμε εμείς που κράζουμε...!!

jul said...

Spyroooooooooo
θα μου παρεις (!!) και εμένα ένα κουνελάκι ολολευκο μικρούλικο????
Χαριζω το τσουρέκι μου αλλου για αυτό το πανέμορφο πλάσμα!!!!!

αλήθεια για μάθε πόσο έχει να αγοράσει κανεις ένα κουνελάκι με όλα τα παρελκόμενα!!!!

Loth said...

ΚΑΛΗΜΕΕΕΡΕΣ...ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΑΩ ΤΗ ΣΑΛΛΟΝΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΥΩ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΣΜΗΤΙΚΑ''ΧΑΜΟΥΤΖΗΔΕΣ'' ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΟΑΘΗΝΑΙΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ.
ΟΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ ΛΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΕΛΑΔΑΣ..

ΟΚ ΚΑΤΟΥΡΑΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ..

ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΥΝΕΠΗΡΕ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ.
ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΙΔΕΣ ΑΠΤΟ BLOG ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΚΙ ΠΟΛΥ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑΡΑ ..

ΤΟ ΤΣΟΥΡΕΚΑΚΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΖΑ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΤΙΓΚΑΑΑΑ

ΜΑΑΤΣ

Spyros said...

Vlepw oti epiase to kolpo, ayto to post den htan para mia paraplanisi gia na pouliso mavragoritika kounelia nanous stous zouzounoanagnostes mou kai tsourekia stous oxi k toso zouzounous.. xar xar

Blogaki mou, esi eisai k xanthia, me katalavaineis..

Julia, tha mathw k tha se pw (+20eyrw pano apo tin kanoniki timi etsi?)

Loth, welcome, ok esy tha pareis ena tsoureki stin foveri timi twn 50euros. Gia tin salonika sto thema pou les, den mporo na po kati, kathe fora pou paw allazo gnomi!

Blogaki said...

Ήμουν...δεν είμαι πια! You are on your own φιλαράκο!!:)

Anonymous said...

Ειχα περάσει και γω ωραία στη Σαλόνικα...προ αμνημονεύτων
(1995)
Τα κατοικίδια και τους κούνελους δεν τα συμπαθώ πια
To στιφαδο μ'αρεσει,

Gogo said...

tha meinw ston titlo..
TSOUREKIA, ouf...
Erxetai kai to Pasxa..

Spyros said...

Blogaki, piges ki esi me tous kakous? lupamai! meiname ligoi kai kaloi :b

theo, diladi esena posa kounelia na sou paraggeilw? (mprr..)

gogo, epitelous kapoios emeine k ston titlo pou epitides evala ekei ;)

it is said...

kala re su... ti skata ekana kai se komplara? eleos! hahaha
Kala to xero pos fainomai upertatos kai anupervlitos apo konta... alla perimena kati kalutero apo sena :p

pietà said...

Εγώ έχω μείνει στα τσουρέκια (ως συνήθως) και έρχομαι να δηλώσω ότι εξίσου καλά, αλλά χωρίς γέμιση (εμένα μου αρέσουν σκέτα άλλωστε), υπάρχουν και στην πρωτεύουσα, στο Παγκράτι... εκεί λοιπόν περνάς απέξω και σου μυρίζουν για κανά 10λεπτο, θες να τα τρως δύο-δύο. (ακόμα για τσουρέκια μιλάμε έτσι;;;;;;)

JoaN said...

Spyro πότε θα μου δώσεις το πακετάκι με τα τσουρέκιααα ε????
Κουνέλι μια φορά δε θέλω,προτιμώ το 40% απ τα κερδη σου. έγινε? (πες το κι έγινεεε σαλαλα)

Itis για να μην τρέφεις φρούδες ελπίδες ο Σπύρος ούτε στον δεύτερό σας καφέ θα ξεκομπλάρει! υπομονή κι ουρανός θα γίνει πιο γαλανός σαλαλα

Pieta θα τσεκάρω την πληροφορία σου άμεσα! ολεεεε

Spyros said...

it is, apo mena na perimeneis ta xeirotera panta!:b

pieta, egw hxera oti sto lekanopedio, exei mono sto aerodromio.. kai de leei na kaneis toso taxidi gia na to fas (to tsoureki!)

joan, ta paketa exoun meinei an ta thes!ama vreite sto pagkrati pantos peite mou ki emena..

lee said...

Αυτά τα λένε νωρίτερα, να δώσουμε παραγγελία! (για τσουρεκι μιλάω, ουχί για ζωάκι. Απο αυτό έχουμε!)
:)

pietà said...

Εεεε!!! Τώρα με αναγκάζεις!
ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΕΡΚΕΝΛΗ ΚΑΛΕ ΜΟΥ....
Και ξέρω ακριβώς οδό και όνομα, θα σας ενημερώσω μόλις το θυμηθώ!

proserpina said...

Πρόσεχε το κουνέλι νάνος να είναι πραγματικά νάνος και όχι μαϊμού. Έφεραν στην αδερφή μου ένα τέτοιο, "σούπερ-μίνι", τη Νέλλυ το κουνέλι. Ε, όχι μόνο έτρωγε ΣΥΝΕΧΕΙΑ, έγινε τεράστιο (να μη μιλήσω για τα...περιττώματα) και μετά απο ούτε έξι μήνες αρρώστησε και ψόφησε (διότι αυτά άμα αρρωστήσουν δε γιατρεύονται, ψοφάνε κατευθείαν)

Στο χάλασα πολύ, έτσι;

Spyros said...

Lee, den exw agorasei akoma ntalika na to lew kai nwritera :P ektos an einai na sas fernw ena na to kovete sta 10 (milaw panta gia tsourekia:P)

pieta, kati ginetai me sena, kai opote paw na sunanastrafw mazi sou xazeyw kai blockarw.

proserpina, diwxneis thn pelateia wreee...

Anonymous said...

Γεια σας!!! εγω προσφατα πηρα ενα κοθνελακι σκετο... κουκλι!!!!!!! μαζι με ολα τα αξεσουαρ το παρα 65ευρω!!!!

Anonymous said...

για σας εγω και ο κολλητος μου πειραμε και οι δυο κουνελι νανο και τα μικρα μας ειναι αχωριστα